Jump to content

Bas gaat Vissen


Dutchy3010

Recommended Posts

Helaas moeten wij aankondigen dat Bassieboy35 heeft besloten terug te treden als moderator. De winnaar van de award voor "Beste Moderator" in de laatste forumawards, wil graag wat meer tijd besteden aan andere zaken, buiten het forum (wellicht Vissen?).

Visser23 lijkt juist weer minder te gaan Vissen, en stond open voor een terugkeer in de crew, op zijn oude stekje, de Games-fora.

Jammer dat je ons verlaat, Bas. Bedankt voor al je inzet gedurende de jaren. En natuurlijk welkom terug, Visser23. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    2

  • Michael

    2

  • ERRWINS

    1

  • Dutchy3010

    1

Het is jammer om Bas zien te vertrekken uit zijn moderator rank op het forum, maar ik ben er zeker van dat Bas een hele goede moderator was en dat zijn award die hij heeft gekregen dat hij die dubbel en dwars verdiend heeft! :)

Ik feliciteer en wens Visser veel succes met zijn nieuwe rol als moderator, als nieuwe moderator van zes forums heb je dat ook wel nodig!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd jammer om een goede moderator te zien vertrekken. Bedankt voor je inzet en bijdragen, Bassieboy35! _O_

Visser23, welkom terug op je oude stekkie in de chat Games-fora! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn tezamen gepromoveerd, dus het is wel jammer om je te zien vertrekken. Ik weet dat je het lang heel druk hebt gehad, dus mooi dat je nog al die tijd toch nog hebt mee gemodereerd. Veel plezier met vissen! :o

gonefishin.jpg

En wederom welkom, Visser23!

Link to comment
Delen op andere websites

Bas, ik heb altijd erg veel respect voor je gehad en vond je een uitstekende moderator! Hopelijk blijf je hier nog lang rondhangen en kom je in de toekomst nog eens terug in de crew. :)

Visser, gevisfileerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een plezier om die paar maanden met je samen te werken, Bas. Je was een prima moderator, zo getuige je award, en je hebt me mooi op weg geholpen in het begin. Dank je voor alles!

Welkom terug, Visser. Ik ben ervan overtuigd dat we samen Games goed gaan kunnen beheren thumbsup2.gif

Ik voel me wel een beetje eenzaam in GTA:O nu :( Als dat zo blijft, ga ik toch meer in Games te vinden zijn, de komende tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je vertrekt, Bas. Bedankt voor je inzet, we spreken elkaar nog wel eens. ;) Welkom terug Visser, veel succes en plezier toegewenst op je vertrouwde stekje! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...