Jump to content

HDMI PS3


TheDutchWesley

Recommended Posts

Ik wil graag een de Avermedia gamecapture HD II aanschaffen. Nu is het zo dat je via Component op PS3 en via HDMI op XBOX kan opnemen. Nu wil ik de gameplay van de PS3 opnemen via de HDMI, maar ik heb gehoord dat dit niet zo snel mogelijk is. Is hier een oplossing voor om toch via HDMI op te nemen op PS3 zodat het HD-kwaliteit is?

Link to comment
Delen op andere websites

Met wat creatieve omwegen is het denk ik wel mogelijk om toch via HDMI op te nemen vanaf je PlayStation 3. Ik moet zeggen dat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar dat betekent niet dat het internet er ook geen ervaring mee heeft. Check bijvoorbeeld eens deze link of onderstaande video voor een tutorial.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je zo iets bedoeld. Het opnemen is sowieso HD, als je dat hebt ingesteld. Wat jij op je tv ziet is dezelfde kwaliteit als die je met een component hebt. Met de setup van het filmpje hierboven kun je opnemen en je game wel in HD spelen.

EDIT:

Ik zie net dat froodoo hetzelfde filmpje heeft gepost. :$ Mijn excuses.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...