Jump to content
Geplaatst:
comment_2213758

logo_v5_wip.png

Ontwikkelaar: Psyonix

Uitgever: Psyonix

Genre: Voetbal... ish

Platform: PC, Playstation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 7 Juli 2015

Demo: /

Rocket League is een voetbal-achtig spel met maximaal acht spelers (Twee, vier, zes of acht) waar iedere persoon over een voertuig beschikt (de battle-car) en er is één grote bal in het veld. De bedoeling is, zoals bij voetbal, om met behulp van teamplay (en geluk bloos.gif) de bal in het doel te schieten, of te redden. Er zitten boosts in het stadion, waarmee je de auto kan versnellen, en ook laten vliegen, om de bal vanuit de lucht het doel in te schieten- of hem er juist uit te houden. 10/10, would alphatest again. Je kan overigens ook tegen bots spelen om te oefenen. Ook is er cross-play tussen PC en PS4, maar er is geen functie voor vriendschap tussen de twee platforms, tot zover ik weet.

Ik raad het je echt aan om het te proberen. Ik verwachtte er zelf niet veel van. Was pleasantly surprised!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 79k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2328951

Ik snap nog steeds niet van het feit waarom deze game nog niet op de PS3 is. Is het namelijk zo moeilijk om Rocket League even te porten naar de oudere consoles :?

Het is idd geen zware game. Miss heeft Psyonix wel een dealtje met Sony gesloten want de game is ook niet op de xbox

Geplaatst:
comment_2328952

Zijn er ook mensen die regelmatig Ranked met mij willen spelen? Ik verlies zo veel goals/ krijg zoveel goals tegen doordat iedereen altijd maar voor de bal gaat en nooit eens iets laat gaan voor een teammaat die er perfect voor staat.

De officiele seizoenen beginnen pas volgende maand dus er is tijd zat om aan elkaar te wennen.

Geplaatst:
comment_2328969

Zijn er ook mensen die regelmatig Ranked met mij willen spelen? Ik verlies zo veel goals/ krijg zoveel goals tegen doordat iedereen altijd maar voor de bal gaat en nooit eens iets laat gaan voor een teammaat die er perfect voor staat.

De officiele seizoenen beginnen pas volgende maand dus er is tijd zat om aan elkaar te wennen.

Ja hoor! Kan morgen wel: PSN: jesperd_1

Geplaatst:
comment_2328972

Ben hem nu aan het downloaden. :) Het lijkt me wel leuk. Het doet me denken aan een sonic (Denk ik) game welke ook iets zoals dit was op de PS3 (Had daar een demo van). Dat heb ik altijd wel leuk gevonden om te spelen. :)

Geplaatst:
comment_2328989

Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om met leden van dit forum online te spelen.

Tegen elkaar/bij elkaar, dat maakt niet zoveel uit.

Voeg me maar toe hoor:

NiPa88

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2329059

Ik heb hem via PS+ gedownload ja. Heb net een demonstratie match gedaan tegen 1 bot, en dat ging goed. Daarna een 3vs3 gedaan online en dat was dan wel lekker lastig (we werden met 4-0 ingemaakt :puh:). Maar tot nu toe vind ik het een leuke game! :)

Geplaatst:
comment_2329096

Ik ben wel benieuwd naar jullie statistieken eigenlijk.

Deze zijn overigens van mij. ;)

Carrièreoverzicht

gespeelde wedstrijden: 247

winst %: 54.7%

doelpunten: 241 (0.98 gemiddelde)

assists: 110 (0.45 gemiddelde)

reddingen: 65 (0.26 gemiddelde)

Bewerkt: door Noretz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.