Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Posted

logo_v5_wip.png

Ontwikkelaar: Psyonix

Uitgever: Psyonix

Genre: Voetbal... ish

Platform: PC, Playstation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 7 Juli 2015

Demo: /

Rocket League is een voetbal-achtig spel met maximaal acht spelers (Twee, vier, zes of acht) waar iedere persoon over een voertuig beschikt (de battle-car) en er is één grote bal in het veld. De bedoeling is, zoals bij voetbal, om met behulp van teamplay (en geluk bloos.gif) de bal in het doel te schieten, of te redden. Er zitten boosts in het stadion, waarmee je de auto kan versnellen, en ook laten vliegen, om de bal vanuit de lucht het doel in te schieten- of hem er juist uit te houden. 10/10, would alphatest again. Je kan overigens ook tegen bots spelen om te oefenen. Ook is er cross-play tussen PC en PS4, maar er is geen functie voor vriendschap tussen de twee platforms, tot zover ik weet.

Ik raad het je echt aan om het te proberen. Ik verwachtte er zelf niet veel van. Was pleasantly surprised!

Edited by Visser23

• Replies 268
  • Views 80.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Waar kan je die vinden? :)

Extra --> Statistiekem

Ik hoef nog maar 3 trophies voor de platinum en dan is Rocket League 100%. ^_^

Ik moet er nog ongeveer 5. Denk wel dat ik die platinum nog even ga pakken.

Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas..

Mag ik bij iemand in het team? Ik ben gisteren begonnen, maar ik ben nu al een mix tussen Lionel Messi en Sebastian Vettel ^_^.

Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas..

Rocket League is naar mijn mening ook niet een game die je uren achter elkaar kunt spelen. Het is typisch zo'n game die je tussendoor even een paar potjes kunt spelen, ter afleiding van je normale werkzaamheden. Totdat je erachter komt dat die paar potjes in hoeveelheid een beetje uit de hand zijn gelopen. :puh:

Rocket League is naar mijn mening ook niet een game die je uren achter elkaar kunt spelen. Het is typisch zo'n game die je tussendoor even een paar potjes kunt spelen, ter afleiding van je normale werkzaamheden. Totdat je erachter komt dat die paar potjes in hoeveelheid een beetje uit de hand zijn gelopen. :puh:

Zo omschrijf je het inderdaad wel het beste ja :7

Mag ik bij iemand in het team? Ik ben gisteren begonnen, maar ik ben nu al een mix tussen Lionel Messi en Sebastian Vettel ^_^.

Sure, invite me maar als ik online ben

Pff ik suck hier in :7

Dat is hier ook het geval. T is idd ook leuk om even te spelen, maar niet om hele uren te spelen. :puh: Zit nu trouwens op 30% van de trophies volgens mij, dus ik wil ook ff die platinum binnen slepen. :puh:

Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht.

Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies)

Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies)

Edited by Noretz

Iemand zin om het te spelen?

Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht.

Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies)

Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies)

Heb je die trophies ook nodig om m platinum te halen?