Jump to content
Geplaatst:
comment_2213758

logo_v5_wip.png

Ontwikkelaar: Psyonix

Uitgever: Psyonix

Genre: Voetbal... ish

Platform: PC, Playstation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 7 Juli 2015

Demo: /

Rocket League is een voetbal-achtig spel met maximaal acht spelers (Twee, vier, zes of acht) waar iedere persoon over een voertuig beschikt (de battle-car) en er is één grote bal in het veld. De bedoeling is, zoals bij voetbal, om met behulp van teamplay (en geluk bloos.gif) de bal in het doel te schieten, of te redden. Er zitten boosts in het stadion, waarmee je de auto kan versnellen, en ook laten vliegen, om de bal vanuit de lucht het doel in te schieten- of hem er juist uit te houden. 10/10, would alphatest again. Je kan overigens ook tegen bots spelen om te oefenen. Ook is er cross-play tussen PC en PS4, maar er is geen functie voor vriendschap tussen de twee platforms, tot zover ik weet.

Ik raad het je echt aan om het te proberen. Ik verwachtte er zelf niet veel van. Was pleasantly surprised!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 78.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2329679

Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas..

Rocket League is naar mijn mening ook niet een game die je uren achter elkaar kunt spelen. Het is typisch zo'n game die je tussendoor even een paar potjes kunt spelen, ter afleiding van je normale werkzaamheden. Totdat je erachter komt dat die paar potjes in hoeveelheid een beetje uit de hand zijn gelopen. :puh:
Geplaatst:
comment_2330101

Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas..

Rocket League is naar mijn mening ook niet een game die je uren achter elkaar kunt spelen. Het is typisch zo'n game die je tussendoor even een paar potjes kunt spelen, ter afleiding van je normale werkzaamheden. Totdat je erachter komt dat die paar potjes in hoeveelheid een beetje uit de hand zijn gelopen. :puh:

Zo omschrijf je het inderdaad wel het beste ja :7

Geplaatst:
comment_2330600

Pff ik suck hier in :7

Dat is hier ook het geval. T is idd ook leuk om even te spelen, maar niet om hele uren te spelen. :puh: Zit nu trouwens op 30% van de trophies volgens mij, dus ik wil ook ff die platinum binnen slepen. :puh:

Geplaatst:
comment_2330630

Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht.

Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies)

Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies)

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2330743

Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht.

Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies)

Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies)

Heb je die trophies ook nodig om m platinum te halen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.