Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

[SPA] Primera Division 2014-2015

Geplaatst:

mediarights_football_logo_la_liga2@2x1-210x140.png

Welkom in het algemene La Liga-topic!

In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Spaanse competitie.

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | Messi | 2

2 | Ricardo Neves | 1

3 | Nolito | 1

4 | Babin | 1

5 | Benzema | 1 [/table]

Top 5 kampioenen

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Real Madrid | 32 keer | 2011-2012

FC Barcelona | 22 keer | 2012-2013

Atletico Madrid | 10 keer | 2013-2014

Athletic de Bilbao | 8 keer | 1983-1984

Valencia CF | 6 keer | 2003-2004 [/table]

Tot zover de statistieken. Veel plezier in dit topic :tu:

*onder constant voorbehoud

Bewerkt: door TekaLoca

• Reacties 201
  • Bezichtigingen 12.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Lekker tot de 60e minuut inderdaad, daarna was er weinig meer aan. Zonde van de onnodige handsbal van Piqué en bovendien had ik de wedstrijd liever gezien met Jordi Alba en misschien wel Pedro i.p.v. een Suárez.

Geplaatst:
  • Auteur

Wat een verrukte wedstrijd (als Barça-supp), maar volledig terecht. On to the next game.

Geplaatst:

Wat een verrukte wedstrijd (als Barça-supp), maar volledig terecht. On to the next game.

Dat wel ja. Zelfs al was het 0-2 geworden door een (in mijn inziens) terechte penalty voor Barcelona, dan nog zou het makkelijk 3-2 of zelfs meer geworden zijn.

Gelukkig dat Benzema zo'n kluns is, wat een kansen heeft die (alweer) laten liggen zeg. :7 Benzema is imo totaal niet het niveau van Real Madrid..

Geplaatst:
  • Auteur

Hij was vandaag een van de besten op het veld. Hij is imo zelfs veel beslissender dan Cristiano in de clasico's.

Geplaatst:

Ik wil via deze weg alle Barca fanboys bedanken voor een hele leuke avond, dank, dank, dank!

Bewerkt: door AXIO

Geplaatst:
  • Auteur

Opnieuw een verliespartij.. Het seizoen begon veelbelovend, maar dit is niet om aan te zien. Daarnaast hadden ze het geluk niet aan hun kant bij Barça, die tot drie keer toe de lat trof. Jammer dit.

Geplaatst:

Opnieuw een verliespartij.. Het seizoen begon veelbelovend, maar dit is niet om aan te zien. Daarnaast hadden ze het geluk niet aan hun kant bij Barça, die tot drie keer toe de lat trof. Jammer dit.

Gevalletje brute pech.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Wat is er met Messi aan de hand? Lees overal dat PSG een grote kans maakt om hem te strikken. Zelf wilt hij liever naar City om daar samen met Agüero te spelen. Hij gaat dus zo goed als zeker weg..?

Geplaatst:

Wat is er met Messi aan de hand? Lees overal dat PSG een grote kans maakt om hem te strikken. Zelf wilt hij liever naar City om daar samen met Agüero te spelen. Hij gaat dus zo goed als zeker weg..?

Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken. Vooralsnog hou ik het op roddels. :puh:
Geplaatst:
  • Auteur

Messi gaat nergens heen. Het is gewoon weer die tijd van het jaar waar ze het op Messi hebben puur omdat hij nu weer wat minder goed speelt.

Geplaatst:

Messi is een autist. Als hij naar een andere club gaar komt dat echt niet goed met die jongen.

Geplaatst:
  • Auteur

Wat een resultaat!!!

Geplaatst:

H8ers keep h8ing, het record is eraan! :dans:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur

Jezus weer zo'n gek resultaat van Barça: 0-1 van Busquets in de 93e minuut tegen Valencia. Ik werd even gek. Mooi dit! :sigaar:

Geplaatst:

Ik ben nog nooit zo blij geweest met een last-minute doelpunt van Barcelona:

547ba4900230a-Screen_Shot_2014-12-01_at_00.12.56.png

Het was even spannend, maar bedankt Barca!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.