RUBENN Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Welk voertuig uit SA heeft jouw voorkeur? Werkt vrij simpel; je noemt twee voertuigen en de volgende geeft aan welke hij/zij liever heeft. Nog enkele regeltjes om het leuk te houden: - Algemene forumregels - Eén post per dag - >>> Door Foreigner97: Om het spel een beetje inhoudelijk te houden: licht je keuze wel toe<<< Als aftrap de eerste: Tampa of Hermes? Bewerkt: 2 augustus 2014 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Tampa sowieso. Het is in de MTA scene dé oldschool destruction derby auto. De auto is vrij traag maar toch goed manoeuvreerbaar over smalle objecten. Prima auto! Staat bij mij vér boven de Hermes, wat naast zijn looks gewoon niet kan tippen aan de Tampa. Ohja nu moet ik! :v Landstalker vs Huntley Bewerkt: 1 augustus 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 De Huntley omdat deze is gebaseerd op een Range Rover en heel erg lekker rijdt. Hij oogt luxe maar is ook zeer handig voor off-road. Win - Win dus Sultan of Infernus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Welk voertuig uit SA heeft jouw voorkeur? Werkt vrij simpel; je noemt twee auto's en de volgende geeft aan welke hij/zij liever heeft. Voertuigen of auto's? Met die laatste sluit je een hoop voertuigen uit. Sultan / Infernus Twee snelle auto's, maar de Sultan vind ik persoonlijk wat stoerder, daarom verkies ik die. Buffalo of Sabre? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Sabre, vooral in de regen als een dweil over de weg Squalo of Vortex? @Guardian1980: inderdaad, ik bedoel voertuigen, even aangepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 De Squalo. Ik vind de Vortex wel een interessant voertuig om mee te experimenteren, maar ik heb het nooit echt een leuk iets gevonden. Rijdt ook erg irritant, de Squalo is wat trager bij het draaien maar is vele malen stabieler (en sneller) en daar kan ik beter mee om in SA. Jester vs Elegy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Jester veel leuker om te tune en upgrades goede weg liggen en perfecte vlucht auto. BMX vs NRG-500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Sowieso de NRG-500, lekker snel Bobcat vs. Sadler? >>> Door Foreigner97: Houd wel even rekening met je eigen regel: één post per persoon per dag.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Bobcat, lekker om te beuken. Banshee of Euros? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Dit is een close call, maar wat mij betreft stuurt de Euros net een tikkeltje te zwaar. De Banshee, dus. Club of Flash? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 De club die keuze is echt te simpel gewoon heerlijk karretje rijdt lekker soepel op de weg, en ziet er ook nog eens leuk uit met wat roze barbie tuning xD Volgende. Police LS, Police SF of POLICE LV >>> Door Foreigner97: Ook voor jou: één post per persoon per dag.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 Police LSPD. Deze rijdt superfijn en ligt strak op de weg. Heel handig wanneer je SAMP/MTA speelt Slamvan of Hustler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 Slamvan, ziet er stoerder uit en is uitgebreider te modden Barracks of Trashmaster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 barracks, gewoon omdat het een legervoertuig is hotknife of bullet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2014 De Hotknife heeft uiteraard het fraaie en uitzonderlijke uiterlijk wat in z'n voordeel werkt, dus mijn voorkeur gaat die kant uit. Beagle of Dodo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.