Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[SA] Welk voertuig?

Welk voertuig uit SA heeft jouw voorkeur?

Werkt vrij simpel; je noemt twee voertuigen en de volgende geeft aan welke hij/zij liever heeft.

Nog enkele regeltjes om het leuk te houden:

- Algemene forumregels

- Eén post per dag

- >>> Door Foreigner97: Om het spel een beetje inhoudelijk te houden: licht je keuze wel toe<<<

Als aftrap de eerste:

Tampa of Hermes?

Edited by im_ruben

  • Replies 69
  • Views 9.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Tampa sowieso. Het is in de MTA scene dé oldschool destruction derby auto. De auto is vrij traag maar toch goed manoeuvreerbaar over smalle objecten. Prima auto! Staat bij mij vér boven de Hermes, wat naast zijn looks gewoon niet kan tippen aan de Tampa.

Ohja nu moet ik! :v

Landstalker vs Huntley

Edited by .Sharingan

De Huntley omdat deze is gebaseerd op een Range Rover en heel erg lekker rijdt. Hij oogt luxe maar is ook zeer handig voor off-road. Win - Win dus :)

Sultan of Infernus?

Welk voertuig uit SA heeft jouw voorkeur?

Werkt vrij simpel; je noemt twee auto's en de volgende geeft aan welke hij/zij liever heeft.

Voertuigen of auto's? Met die laatste sluit je een hoop voertuigen uit.

Sultan / Infernus

Twee snelle auto's, maar de Sultan vind ik persoonlijk wat stoerder, daarom verkies ik die.

Buffalo of Sabre?

  • Author

Sabre, vooral in de regen als een dweil over de weg :D

Squalo of Vortex?

@Guardian1980: inderdaad, ik bedoel voertuigen, even aangepast ;)

De Squalo. Ik vind de Vortex wel een interessant voertuig om mee te experimenteren, maar ik heb het nooit echt een leuk iets gevonden. Rijdt ook erg irritant, de Squalo is wat trager bij het draaien maar is vele malen stabieler (en sneller) en daar kan ik beter mee om in SA.

Jester vs Elegy

Jester veel leuker om te tune en upgrades goede weg liggen en perfecte vlucht auto.

BMX vs NRG-500

  • Author

Sowieso de NRG-500, lekker snel :)

Bobcat vs. Sadler?

>>> Door Foreigner97: Houd wel even rekening met je eigen regel: één post per persoon per dag.<<<

Dit is een close call, maar wat mij betreft stuurt de Euros net een tikkeltje te zwaar. De Banshee, dus.

Club of Flash?

De club die keuze is echt te simpel puh2.gif

gewoon heerlijk karretje rijdt lekker soepel op de weg, en ziet er ook nog eens leuk uit met wat roze barbie tuning xD

Volgende.

Police LS, Police SF of POLICE LV

>>> Door Foreigner97: Ook voor jou: één post per persoon per dag.<<<

Police LSPD. Deze rijdt superfijn en ligt strak op de weg. Heel handig wanneer je SAMP/MTA speelt :)

Slamvan of Hustler

  • Author

Slamvan, ziet er stoerder uit en is uitgebreider te modden :D

Barracks of Trashmaster?

barracks, gewoon omdat het een legervoertuig is

hotknife of bullet

De Hotknife heeft uiteraard het fraaie en uitzonderlijke uiterlijk wat in z'n voordeel werkt, dus mijn voorkeur gaat die kant uit.

Beagle of Dodo.

De Beagle.

Hij is eigen aan San Andreas en de Dodo vind ik nu geen leuk vliegtuig om mee rond te gaan, de Beagle is vele stabieler.

BF-400 vs. FCR-900

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.