Jump to content
Geplaatst:
comment_2220574

Welk voertuig uit SA heeft jouw voorkeur?

Werkt vrij simpel; je noemt twee voertuigen en de volgende geeft aan welke hij/zij liever heeft.

Nog enkele regeltjes om het leuk te houden:

- Algemene forumregels

- Eén post per dag

- >>> Door Foreigner97: Om het spel een beetje inhoudelijk te houden: licht je keuze wel toe<<<

Als aftrap de eerste:

Tampa of Hermes?

Bewerkt: door im_ruben

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 8.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2222915

De S.W.A.T. De enige reden is dat de SWAT tank een waterkanon heeft. Iets wat de sandking toch mist. Daarbij vindt ik de besturing van de SWAT toch beter, sandking heeft voor mij meer het gevoel dat hij elk moment kan omslaan.

Caddy vs. Kart

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2237914

Ik heb niet zo heel veel met de ZR-350, die laat ik meestal passeren als ik hem tegenkom. Op zich is het geen verkeerde auto, maar als ik de keuze heb tussen deze en een andere sportwagen, valt mijn keuze doorgaans op die andere. Zodoende ga ik nu ook voor de Super GT. Een beetje een gevoelskwestie. :puh:

Cabby versus Walton.

Geplaatst:
comment_2238071

NRG-500, ik vind motoren gewoon erg leuk, overal lekker snel tussendoor en lekker stunten.

cargobob of raindance

Bewerkt: door 14569

Geplaatst:
comment_2239072

Ik ben genoodzaakt om voor de Raindance te gaan. De aantal keren dat ik in een Cargobob heb gevlogen vallen letterlijk op één hand te tellen... De Raindance pikte ik altijd van Santa Maria Beach, leuk dingetje. :puh:

Tampa of Clover?

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.