Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Speltopic - Weerwolven van Wakkerdam #1

SmTKlRx.png

Dit spel brengt ons naar een klein dorpje midden in de bossen, een dorp wat qua technologie enkele maanden achter ligt op de rest van de wereld. Al jaren zijn er vreemde verhalen over dit dorpje, zo zou daar al enkele eeuwen lang een strijd woekeren tussen de mens en de weerwolf. Maar dit lijken maar verhalen te zijn die ouders aan hun kinderen voorlezen. Tegenwoordig lijkt er namelijk geen enkele spraken van een strijd te zijn, alles gebeurde zoals normaal: Dexist was bezig met zijn obsessie voor postzegels, Kloep was vrouwen aan het versieren en MegaPilot probeerde iedereen er van te overtuigen dat Demi Lovato de knapste vrouw van de wereld was.



Echter zou dit de volgende dag compleet omslaan. Want toen KaiSkillz zijn dagelijks rondje door het dorp liep stond de deur van het gemeentehuis open. Het slot was open gebroken en lag voor de deur. KaiSkillz begreep gelijk dat het flink mis was en liep naar binnen. Zodra hij binnen was begon hij de naam van de burgemeester door de gang te roepen, zijn stem echode door de gang. ''Burgemeester, bent u er?". Maar ook hierop kreeg hij geen antwoord. Kai begreep dat het goed mis was, de burgemeester was altijd vroeg wakker en zou nooit zomaar de deur van het gemeentehuis open laten staan. Toen hij in de kamer van de burgemeester kwam vond hij het lijk van de man. Of wat er van over was, zijn ingewanden waren uit zijn lichaam getrokken en zijn lijk was in stukken gescheurd. Op het bureau van de burgemeester lag een briefje met volgende tekst:
Ze zijn terug, ze zullen ons één voor één proberen uit te roeien.

Kies een nieuwe burgemeester en lynch de mensen die je niet vertrouwt want er zijn weerwo..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Regels:

- Je mag geen berichten van mij doorsturen om bijvoorbeeld te bewijzen dat je een burger bent.

- Je dient dagelijks te stemmen in het speeltopic en min. 1 post per dag te maken.

- In een discussie heeft de spelleiding altijd gelijk

- Zodra je dood bent mag je niet meer posten.

- Je mag mensen voorliegen en bedriegen over bijvoorbeeld je rol.

- Als je een van deze regels niet naleeft kan dit als gevolg hebben dat je wordt verbannen uit dit potje.

Link to comment
Delen op andere websites

Spelerslijst:

1. @aron24

Dag 1 Lynch - Burger.

2. @KaiSkillzz

Dag 2 Lunch - Burger

3. @super_senne

Dag 2 Lynch - Wolf

4. @SpacyColours

Dag 1 lunch - Jager

5. @ERRWINS

Dag 1 geliefde Aron - Ziener.

6. @Dexist

7. @Bierbuikje

8. @AXIO

9. @3L1077

10. @Jaszpehr

11.

12. @Votair

13. @Cabyon

Dag 1 Jagersschot - burger.

14. @DeJarnoxD

15. @_Night-Men_

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind aron24 een beetje te snel en opdringerig Burgemeester willen worden.

Geef eens een goede reden dat wij jouw kunnen vertrouwen!

Laten we daarnaast even stil staan bij de tragische eerste dood.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind aron24 een beetje te snel en opdringerig Burgemeester willen worden.

Geef eens een goede reden dat wij jouw kunnen vertrouwen!

Laten we daarnaast even stil staan bij de tragische eerste dood.

Ik ken het spel en dat is altijd handig als burgemeester. Ik ben zeker goed, als ik dat niet zou zijn, kom je daar snel genoeg achter. Verder zou ik, zorgen dat wij als goede winnen. Vertrouwen kun je niet in dit spel. wolven willen chaos, goede willen orde. Een wolf is liever geen burgemeester en houdt zich om de achtergrond, vanaf daar richt hij schade aan. Een wolf wil niet opvallen, een goede als het goed is wel. Ik zet mij zelf op de voorgrond om als goede voor te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind aron24 een beetje te snel en opdringerig Burgemeester willen worden. Geef eens een goede reden dat wij jouw kunnen vertrouwen! Laten we daarnaast even stil staan bij de tragische eerste dood.
Ik ken het spel en dat is altijd handig als burgemeester. Ik ben zeker goed, als ik dat niet zou zijn, kom je daar snel genoeg achter. Verder zou ik, zorgen dat wij als goede winnen. Vertrouwen kun je niet in dit spel. wolven willen chaos, goede willen orde. Een wolf is liever geen burgemeester en houdt zich om de achtergrond, vanaf daar richt hij schade aan. Een wolf wil niet opvallen, een goede als het goed is wel. Ik zet mij zelf op de voorgrond om als goede voor te doen.

Dit is zo... Geloofwaardig... Ik heb geen enkele reden te geloven dat je niet het omgekeerde bent van wat je zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, je kan natuurlijk niemand echt vertrouwen in dit spel :)

Maar ik ken het spel ook, en heb het redelijk vaak gespeeld, vaak zijn ook de gene die het hardst roepen om burgemeester, een wolfje :)

Lynch: Jaszpehr

Burgemeester: aron24

Mag ik van jou enige onderbouwing voor deze keuzes? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, je kan natuurlijk niemand echt vertrouwen in dit spel :)

Maar ik ken het spel ook, en heb het redelijk vaak gespeeld, vaak zijn ook de gene die het hardst roepen om burgemeester, een wolfje :)

Lynch: Jaszpehr

Burgemeester: aron24

Mag ik van jou enige onderbouwing voor deze keuzes? :)

De spellen die ik heb gespeeld, wilde maar 1 keer een wolf burgemeester zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Aron is de eerste die zich opstelt als burgemeester, juist wanneer we er 1 nodig zijn met de tragedie. Zijn passie om het over te nemen bewonderd me en hij zal zeker zijn taak goed kunnen uitvoeren.

Zoals al aangegeven, kan werkelijk iedereen een wolf zijn en verkies ik er voor om de mensen die zich stil houden als eerst te roepen. Toevallig was dat Jaszpehr.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...