Jump to content
Geplaatst:
comment_2221564

Speltopic - Weerwolven van Wakkerdam #1

SmTKlRx.png

Dit spel brengt ons naar een klein dorpje midden in de bossen, een dorp wat qua technologie enkele maanden achter ligt op de rest van de wereld. Al jaren zijn er vreemde verhalen over dit dorpje, zo zou daar al enkele eeuwen lang een strijd woekeren tussen de mens en de weerwolf. Maar dit lijken maar verhalen te zijn die ouders aan hun kinderen voorlezen. Tegenwoordig lijkt er namelijk geen enkele spraken van een strijd te zijn, alles gebeurde zoals normaal: Dexist was bezig met zijn obsessie voor postzegels, Kloep was vrouwen aan het versieren en MegaPilot probeerde iedereen er van te overtuigen dat Demi Lovato de knapste vrouw van de wereld was.

Echter zou dit de volgende dag compleet omslaan. Want toen KaiSkillz zijn dagelijks rondje door het dorp liep stond de deur van het gemeentehuis open. Het slot was open gebroken en lag voor de deur. KaiSkillz begreep gelijk dat het flink mis was en liep naar binnen. Zodra hij binnen was begon hij de naam van de burgemeester door de gang te roepen, zijn stem echode door de gang. ''Burgemeester, bent u er?". Maar ook hierop kreeg hij geen antwoord. Kai begreep dat het goed mis was, de burgemeester was altijd vroeg wakker en zou nooit zomaar de deur van het gemeentehuis open laten staan. Toen hij in de kamer van de burgemeester kwam vond hij het lijk van de man. Of wat er van over was, zijn ingewanden waren uit zijn lichaam getrokken en zijn lijk was in stukken gescheurd. Op het bureau van de burgemeester lag een briefje met volgende tekst:
Ze zijn terug, ze zullen ons één voor één proberen uit te roeien.

Kies een nieuwe burgemeester en lynch de mensen die je niet vertrouwt want er zijn weerwo..

• Reacties 367
  • Bezichtigingen 21.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2222366

Ben je zenuwachtig aan het worden :puh:?

Nee, maar kijk hoe meer iedereen praat hoe sneller, lijkt mij, kunnen we het probleem oplossen en de wolven aanpakken!

Dit is toch wat we willen.

Geplaatst:
comment_2222393

Ik maak mijn keuzes nu alvast bekent omdat ik tot vanavond niet online kan zijn.

Burgemeester: 3L1077

Lynch: Dexist

Wat ook opvalt is dat er toch best veel stemmen op 3L1077 voor burgemeester, toeval? Het zijn juist wel de mensen die zich wat stiller houden.

Hierbij trek ik mijn stem voor burgemeester weer (tijdelijk) in.

Toen je je realiseerde dat je met die opmerking jezelf verdacht maakte trok je je stem direct weer in.. Daarnaast heeft Axio een punt dat je door naar anderen te wijzen jezelf buiten schot probeert te houden.

Geplaatst:
comment_2222395

Wel heel makkelijk telkens wijzen naar anderen om anderen de indruk te geven dat je geen wolf bent Dexist.

Inderdaad, en de andere 2 dikgedrukte namen dan? Of Dexist, moet ik van jou 24/7 proberen te reageren? Mag ik ook een dagje weg zijn?

Geplaatst:
comment_2222398

Wel heel makkelijk telkens wijzen naar anderen om anderen de indruk te geven dat je geen wolf bent Dexist.

Inderdaad, en de andere 2 dikgedrukte namen dan? Of Dexist, moet ik van jou 24/7 proberen te reageren? Mag ik ook een dagje weg zijn?

Nee, dat mag je niet. In het inschrijvingstopic staat duidelijk aangegeven dat je elke dag actief moet zijn en actief mee moet doen. Zelf zeg ik ook niet zoveel, maar dat gaat nu wel komen want ik krijg nu een beetje in de gaten hoe het spel precies in zijn werk gaat. Ik snap je ook wel een beetje hoor, maar je moet wel minstens een keer per dag actief zijn denk ik.

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
comment_2222400

Nee, 24/7 hoeft niet :) Maar 1 dag overslaan mag niet van onze grote verteller(Grazy-Ghost) :puh:

Maar het valt ook op dat binnen 10 minuten een groot deel van de personen, waarvan ik vond dat ze wat weinig reageerden, direct weer reageert!

Ik wijs mensen aan inderdaad, maak ik ze daar mee verdacht? Nog niet, ik geef aan wat mij opvalt.

Maar ik kan je er van verzekeren dat ik geen wolf ben :) Ik heb alleen het beste voor :).

Maak niet weer de fouten die zijn gemaakt in de eerste dag.

Maar ik heb het gevoel dat de wolven nu aardig wat meer aan het praten zijn.

Toen je je realiseerde dat je met die opmerking jezelf verdacht maakte trok je je stem direct weer in.. Daarnaast heeft Axio een punt dat je door naar anderen te wijzen jezelf buiten schot probeert te houden.

Dat klopt, ik had een fout gemaakt in mijn burgemeester keuze.

Bewerkt: door Dexist

Geplaatst:
comment_2222402

Nee, dat mag je niet. In het inschrijvingstopic staat duidelijk aangegeven dat je elke dag actief moet zijn en actief mee moet doen. Zelf zeg ik ook niet zoveel, maar dat gaat nu wel komen want ik krijg nu een beetje in de gaten hoe het spel precies in zijn werk gaat. Ik snap je ook wel een beetje hoor, maar je moet wel minstens een keer per dag actief zijn denk ik.

Ik zal ook elke dag wel posten, maar hoe Dexist het zei komt het op mij over alsof ik no-life dit moet spelen.

Bewerkt: door Votair

Geplaatst:
comment_2222403

In principe weet je nog steeds niets. Er zijn al een paar mensen gestorven, maar er zaten geen wolven bij. Ik kan jullie verzekeren dat ik geen wolf ben. Mij lynchen zou een grote fout zijn. Ik ben ook degene die de burgemeester dood heeft ontdekt helemaal in het begin. ;)

Bewerkt: door KaiSkillzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.