Jump to content
Geplaatst:
comment_2221564

Speltopic - Weerwolven van Wakkerdam #1

SmTKlRx.png

Dit spel brengt ons naar een klein dorpje midden in de bossen, een dorp wat qua technologie enkele maanden achter ligt op de rest van de wereld. Al jaren zijn er vreemde verhalen over dit dorpje, zo zou daar al enkele eeuwen lang een strijd woekeren tussen de mens en de weerwolf. Maar dit lijken maar verhalen te zijn die ouders aan hun kinderen voorlezen. Tegenwoordig lijkt er namelijk geen enkele spraken van een strijd te zijn, alles gebeurde zoals normaal: Dexist was bezig met zijn obsessie voor postzegels, Kloep was vrouwen aan het versieren en MegaPilot probeerde iedereen er van te overtuigen dat Demi Lovato de knapste vrouw van de wereld was.

Echter zou dit de volgende dag compleet omslaan. Want toen KaiSkillz zijn dagelijks rondje door het dorp liep stond de deur van het gemeentehuis open. Het slot was open gebroken en lag voor de deur. KaiSkillz begreep gelijk dat het flink mis was en liep naar binnen. Zodra hij binnen was begon hij de naam van de burgemeester door de gang te roepen, zijn stem echode door de gang. ''Burgemeester, bent u er?". Maar ook hierop kreeg hij geen antwoord. Kai begreep dat het goed mis was, de burgemeester was altijd vroeg wakker en zou nooit zomaar de deur van het gemeentehuis open laten staan. Toen hij in de kamer van de burgemeester kwam vond hij het lijk van de man. Of wat er van over was, zijn ingewanden waren uit zijn lichaam getrokken en zijn lijk was in stukken gescheurd. Op het bureau van de burgemeester lag een briefje met volgende tekst:
Ze zijn terug, ze zullen ons één voor één proberen uit te roeien.

Kies een nieuwe burgemeester en lynch de mensen die je niet vertrouwt want er zijn weerwo..

• Reacties 367
  • Bezichtigingen 21.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2222755

Moet ik even duidelijk maken dat ik met geen enkele speler contact heb gehad in dit spel? De enige redenen waarop jullie (allemaal ja) je baseren, zijn mijn posts hier. Waarom the fuck zijn die verdacht? Heb ik aan iemand gevraagd om burgemeester te worden? Heb ik een speciaal contact met iemand? Ik lul hier gewoon om het uur wat, omdat ik dit een leuk spel vind.

Denk voor jezelf eens na, of ik achter de schermen iets (serieus) aan jou heb gezegd.

Bewerkt: door 3L1077

Geplaatst:
comment_2222758

Votair krijgt van mij nog het voordeel van de twijfelen. Ik heb ook de eerste 2 dagen maar gewoon gegokt en Votair en ik zullen echt niet de enigen zijn.

Er zullen zoiezo wel meerdere mensen gegokt hebben.

Geplaatst:
comment_2222762

@Eliott: Niet perse je posts hoeven verdacht te zijn. We kijken ook naar iedereen die op jouw gestemd heeft. We proberen verbanden te zoeken!

We geven alleen aan dat we jou op dit moment verdachter vinden dan de anderen. En we proberen uit te leggen waarom!

Je zet nu wel heel erg je hakken in het zand maar echte tegenbewijzen hebben we ook nog niet gehoord!

Geplaatst:
comment_2222764

Ik zie niet zo goed in waarom jullie Henk als 100% safe zien? Iemand uitleg?

Klopt ik heb dat al uitgelegd(zelfde idee als bij DeJarnoXD)

En ik heb niet gezegd dat het 100% is!

Lees mijn posts maar even terug :)

Geplaatst:
comment_2222765
@Eliott: Niet perse je posts hoeven verdacht te zijn. We kijken ook naar iedereen die op jouw gestemd heeft. We proberen verbanden te zoeken! We geven alleen aan dat we jou op dit moment verdachter vinden dan de anderen. En we proberen uit te leggen waarom! Je zet nu wel heel erg je hakken in het zand maar echte tegenbewijzen hebben we ook nog niet gehoord!

Tegenbewijzen... Ik heb anders nog geen pro-bewijzen gehoord? Zet mijn verdachtheid dan toch maar gewoon op neutraal, lijkt me...

Geplaatst:
comment_2222773

Elliot. xD Alleen dat al maakt dit echt te geloofwaardig. Daarbij weet ik dan ook zo goed als zeker wie dat bericht heeft geschreven (heeft de foutal eerder gemaakt) en bijgevolg dus wie de wolf is.

Thanks mate

Lynch: GTA5BOY

Geplaatst:
comment_2222797

GTA5BOY, dat zal het echt wel zijn. Er is geen duidelijker bewijs als dit. Typ in "zoeken in dit topic" "elliot" en alle resultaten zijn van jou. Game over.

@AXIO, ja, da's een mooie excuus, en dat account is zeker ook op dezelfde computer aangemaakt?

Conclusie:

GTA5BOY > busted

AXIO > zeer verdacht

Geplaatst:
comment_2222799

Laten we nou niet door gaan zaniken over MrHumsie, dat heeft geen zin.

@eliott Dat kan inderdaad wat jij zegt over GTA5BOY, ook kan het zo zijn dat hij jou verdenkt als wolf, en dat bedoelt met dat hij je gaat pakken!

Het kan zoals zo vaak, weer beide kanten op.

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.