Jump to content
Geplaatst:
comment_2221564

Speltopic - Weerwolven van Wakkerdam #1

SmTKlRx.png

Dit spel brengt ons naar een klein dorpje midden in de bossen, een dorp wat qua technologie enkele maanden achter ligt op de rest van de wereld. Al jaren zijn er vreemde verhalen over dit dorpje, zo zou daar al enkele eeuwen lang een strijd woekeren tussen de mens en de weerwolf. Maar dit lijken maar verhalen te zijn die ouders aan hun kinderen voorlezen. Tegenwoordig lijkt er namelijk geen enkele spraken van een strijd te zijn, alles gebeurde zoals normaal: Dexist was bezig met zijn obsessie voor postzegels, Kloep was vrouwen aan het versieren en MegaPilot probeerde iedereen er van te overtuigen dat Demi Lovato de knapste vrouw van de wereld was.

Echter zou dit de volgende dag compleet omslaan. Want toen KaiSkillz zijn dagelijks rondje door het dorp liep stond de deur van het gemeentehuis open. Het slot was open gebroken en lag voor de deur. KaiSkillz begreep gelijk dat het flink mis was en liep naar binnen. Zodra hij binnen was begon hij de naam van de burgemeester door de gang te roepen, zijn stem echode door de gang. ''Burgemeester, bent u er?". Maar ook hierop kreeg hij geen antwoord. Kai begreep dat het goed mis was, de burgemeester was altijd vroeg wakker en zou nooit zomaar de deur van het gemeentehuis open laten staan. Toen hij in de kamer van de burgemeester kwam vond hij het lijk van de man. Of wat er van over was, zijn ingewanden waren uit zijn lichaam getrokken en zijn lijk was in stukken gescheurd. Op het bureau van de burgemeester lag een briefje met volgende tekst:
Ze zijn terug, ze zullen ons één voor één proberen uit te roeien.

Kies een nieuwe burgemeester en lynch de mensen die je niet vertrouwt want er zijn weerwo..

• Reacties 367
  • Bezichtigingen 21.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2223707

Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. :7

Jawel :7

Nee natuurlijk niet :)

De burgers hebben helaas fouten gemaakt en/of de verkeerden als wolf aangewezen ;( Daar ging de wolven natuurlijk handig op inspelen.

Geplaatst:
comment_2223713

Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. :7

Ik hoopte zo dat je dat nog op het laatst zou doen. Als dan was gebleken dat AXIO een wolf was, was het wel duidelijk dat ik een wolf was. Daarna zou het voor mij wel zeker zijn dat Votair en Bierbuikje waarschijnlijk ook wolven waren. Helaas merkte ik dat wat te laat op allemaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.