Jump to content
Geplaatst:
comment_2223243

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA Liberty City Stories aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 68.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2258602

Okej, dat heb ik nooit eerder opgemerkt.

Dat terzijde, Flashback FM heeft ook slechts 6 nummers. Wat, nu ik het even check, een vrij standaard aantal lijkt te zijn voor LCS-zenders.

Geplaatst:
comment_2258696

Dat is het inderdaad, als ik mezelf moet inbeelden dat ik LCS speel hoor ik makkelijk een Head Radio-liedje op de achtergrond.

Niet dat er ook maar één noemenswaardig lied op die zender te vinden is (bevestigd door het feit dat ik er geen enkel herken wanneer ik de lijst check), maar toch in zijn geheel wel een zender die correct aanvoelt en dat mag ook gezegd worden.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2283064

Dat blijft toch jammer, want een groot gedeelte van de GTA-fans zal deze game nooit spelen. Hij is trouwens ook via de PSN-store aan te schaffen voor de PS3.

Geplaatst:
comment_2283736

Niet dat er ook maar één noemenswaardig lied op die zender te vinden is (bevestigd door het feit dat ik er geen enkel herken wanneer ik de lijst check),

R* heeft alle nummers voor Head Radio speciaal laten maken dacht ik.

Geplaatst:
comment_2285143

GTA LCS is trouwens nog steeds een hele mooie game waarbij ik vele uren in had gestopt.

Ten duur had ik m'n PS2 weggedaan, en omgeruild voor een PS3. Maar het blijft vooral een hartstikke mooie game.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2296599

Goh, dat is relatief. Het is misschien wel één van de kortere games (maar wat wil je ook voor een PS2-game), maar het kent toch een goede 50-60 missies om door te spelen. Hoewel dat je ergens wel gelijk hebt, want het kent vooral heel veel optionele missies naast de centrale lijn die je speelt.

Geplaatst:
comment_2296666

Nou, GTA V heeft ook een vrij korte story-line... GTA LCS had daarin toch wel wat een langere. Trouwens, ik vond de missies in LCS toch

een stuk uitdagender dan die van V. But that's my opinion ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.