Jump to content
  • Reacties 265
  • Bezichtigingen 36k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Speelde zojuist even GTA IV en kwam toen in het bekende straatje in Bohan. Het stelde me niet teleur om te zien dat de meme in 2025 nog aan de orde is. 834020c1-dba6-473d-9345-d4249054a58c.mp4

Posted Images

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2390557

Veel plezier Big Boss! Ik heb twee dagen geleden ook weer Grand Theft Auto IV gespeeld. Ik vond het echt leuk om weer even televisie te kijken en een beetje rond te lopen door Hove Beach haha!

Geplaatst:
comment_2391422

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan :(

Geplaatst:
comment_2391435

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan boos.gif

Haha! Jouw obsessie met special vehicles is werkelijk waar ongekend puh2.gif

Ik zou je zeker aanraden om dit spel te spelen, niet voor de vehicles, maar wel voor het verhaal, verschillende personages en de stad zelf.

Geplaatst:
comment_2391483

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan boos.gif

Haha! Jouw obsessie met special vehicles is werkelijk waar ongekend puh2.gif

Ik zou je zeker aanraden om dit spel te spelen, niet voor de vehicles, maar wel voor het verhaal, verschillende personages en de stad zelf.

En natuurlijk voor de twee contest die je eerder aanhaalde!

Geplaatst:
comment_2391484

Veel plezier Big Boss! Ik heb twee dagen geleden ook weer Grand Theft Auto IV gespeeld. Ik vond het echt leuk om weer even televisie te kijken en een beetje rond te lopen door Hove Beach haha!

Als zelf over Hove Beach loopt is het zeker een stuk mooier dan in de film Meltdown? :puh:

Geplaatst:
comment_2391522

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan :(

je koopt een game om er van te genieten, niet voor een obsessie voor voertuigen waar je geen ruk mee doet. Als jij het er mooi uit vind zien en de verhalen je aanspreken moet je hem vooral spelen.
Geplaatst:
comment_2391523

Doen! Sowieso met dit 8 jarige jubileum is het zeker de moeite waard, haha. Even zonder gekheid, ik ken je als een echte GTA-fan, dus deze zal je dan zeker ook wel tof vinden. Daarnaast is het toch ook altijd mooi om het verhaal te hebben doorlopen. Je hebt niets te verliezen, laat ik het zo zeggen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.