Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA IV - Random Chat

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA IV aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

  • Replies 284
  • Views 40.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Voor mij is het vooral het totaalplaatje wat IV beter maakt in dit opzicht. De handling is 1000% beter en prettiger. Auto's voelen zwaar, maar vooral ook verschillend van elkaar. In V voelt het heel e

  • Je slaat de spijker op z'n kop Sentasi. V moest, voor de omvang van die game, zoveel inleveren op andere gebieden dat ik me tijdens de 1e playthrough al meermaals afvroeg of het nou de moeite was. Hee

  • Speelde zojuist even GTA IV en kwam toen in het bekende straatje in Bohan. Het stelde me niet teleur om te zien dat de meme in 2025 nog aan de orde is. 834020c1-dba6-473d-9345-d4249054a58c.mp4

Posted Images

Featured Replies

Sjongejonge. Sentasi zag het al helemaal voor zich he. Rec room aan kant, PS3 aangesloten, zooitje updates want 15 jaar ofzo dat ding niet aangehad, je weet wel. Lekker voorpret en alles, nostalgia all over. Afijn kids op bed, Sentasi is vrij, tijd om de disc in de gleuf te douwen, en wat denk je, nergens geen IV meer the vinden.. 7 Werkelijk alle games die ik afgelopen week gevonden heb keurig op de stapel, maar IV is nergens meer te bekennen.. erm

  • 3 weeks later...

Gelukkig is IV voor een appel en een ei te halen bij elke tweedehands gamezaak! Die heeft Canada genoeg! En anders is Amazon je vriend :*D

Dat heb in dan ook gedaan, game is nog steeds spoorloos.. :7

Maar wat leuk om IV weer eens te spelen zeg. En wat zijn de controls en physics geweldig fijn, vooral voertuigen. Benadrukt voor mij nog maar eens hoe V de plank finaal heeft misgeslagen met zaken als deze. Hoop zo dat ze met VI beter doen..

Ik lees vaker dat mensen de car handling in GTA IV beter vonden dan in V. Terwijl IV echt wennen was. Wat maakt het voor jou dat het bij V zo tegenviel?

Ik vond beiden prima namelijk.

Voor mij is het vooral het totaalplaatje wat IV beter maakt in dit opzicht. De handling is 1000% beter en prettiger. Auto's voelen zwaar, maar vooral ook verschillend van elkaar. In V voelt het heel erg arcade zeg maar. In weze voelt en rijd elke auto hetzelfde eigenlijk. Geen gevoel van massa, om over physics maar te zwijgen. De manier waarop je auto's de bocht omhoekt in V tart alle natuurwetten naar mijn idee en voelt gewoon heel erg onnatuurlijk.

In IV hebben auto's een 3,4 of 5 bak en geen Fast&Furious met 15 versnellingen (overdreven) zoals in V. Voorbeeld: op topsnelheid in V blijft er maar opgeschakeld worden en de snelheid neemt niet toe. IV heeft dat niet. Collision models? Perfect in IV, waardeloos in V. Schades aan je auto in IV hebben effect op de handling, in V niet/nauwelijks. De camera positie iets uit het midden vind ik ook erg prettig. Het gevoel van snelheid is beter in IV.

Niet V nou zo slecht is, maar naar mijn idee hebben ze 3 stappen terug gedaan ten opzichte van IV. Ik zal nooit de eerste keer vergeten dat ik V speelde en een auto jatte, en dacht "what in the actual f... hebben ze hier gedaan.." fpt

Je slaat de spijker op z'n kop Sentasi. V moest, voor de omvang van die game, zoveel inleveren op andere gebieden dat ik me tijdens de 1e playthrough al meermaals afvroeg of het nou de moeite was. Heeft V meer afwisseling in verhaal en omgeving? Absoluut, niet te ontkennen. Het is maar net wat je uit zo'n spel wil halen. IV speelt als een krimi, met een kleine maar erg gedetailleerde wereld en een imo nog beter uitgevoerde beleefwereld. Het autorijden, de levende stad die Liberty City is. IV had alles wat het moest hebben om een topervaring te zijn. Maar als je hield van San Andreas en de complete randomness van missies en de diversiteit in de map, snap ik dat IV die mensen niet kon bekoren. De game was alles dat SA niet was. Maar tegelijkertijd: hadden we het nodig dat Niko zich als idioot kon aankleden? Hadden we het nodig alle wagens te moeten pimpen in de Pay 'n' Spray? Nee, absoluut niet.

Laatst eens een poging gewaagd om deze game + dlc's 100% te completen.. Heb er enorm lang over gedaan om de missies in tbgt 100% te voltooien.. En toen gaf ik het op 7

21 uur geleden, .Sharingan zei:

Laatst eens een poging gewaagd om deze game + dlc's 100% te completen.. Heb er enorm lang over gedaan om de missies in tbgt 100% te voltooien.. En toen gaf ik het op 7

Pussy 7 Heb alles ge100% op de 360 back in the day.

1 uur geleden, Nissan zei:

Pussy 7 Heb alles ge100% op de 360 back in the day.

Happy Birthday Yes GIF

TLAD 100% is zl easy en dan moet je die 69 bikers... duh

  • 2 weeks later...

Ik kreeg het maar niet voor elkaar om de laatste missie van TBoGT op 100% te krijgen.

Dagen aan een stuk bezig geweest. Uiteindelijk heb ik het opgegeven. Maanden later probeerde ik het opnieuw, en de eerste poging... 100%. Die missie kan ik met m'n ogen dicht. 7

TBoGT heeft me een fking controller laten kopen vanwege de verschrikkelijke helikopter controls 7 Ik heb eindelijk de 69 bikers, nu bezig met Rolled Over maar dat lukt nog niet echt..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.