Votair Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Geplaatst: 11 september 2014 Wat een mooie foto's! Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Wauw! Wat een geweldige foto's weer! IJsland lijkt me echt, door deze foto's, een fantastisch mooi land. Overigens heb je prachtige foto's gemaakt van alles! Die dubbele regenboog vind ik trouwens wel gek. Die bovenste staat op de kop, haha. Ik ben benieuwd naar meer foto's van jou! Reageren
Dexist Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Bedankt voor de reacties Het is inderdaad echt mooi daar. Ik zou er zo nog weer eens heen willen Hier nog een paar foto's vanuit het vliegtuig: Alleen van het opstijgen in Nederland. Toen we in IJsland aankwamen was het weer zo slecht dat we niks konden zien . Gemaakt met de Motorola Moto G. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Hier nog meer foto's die vanuit de auto zijn genomen Bonus foto: een plaatselijke delicatesse Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik vind vooral de bonusfoto leuk op elke vakantie fotografeer ik namelijk iedere maaltijd die ik nuttig Ik ben daarom benieuwd wat die plaatselijke delicatesse is en hoe het smaakt. Het lijkt op de foto een beetje op een griekse spanakopita >.< Reageren
Dexist Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik vind vooral de bonusfoto leuk op elke vakantie fotografeer ik namelijk iedere maaltijd die ik nuttig Ik ben daarom benieuwd wat die plaatselijke delicatesse is en hoe het smaakt. Het lijkt op de foto een beetje op een griekse spanakopita >.< Haha. Ik denk dat het wel een beetje anders smaakt Ik denk dat ze de schapenkop of geitenkop (ik weet het niet meer)op de foto gebruiken voor soep, zelfde idee alsof je een varkenspoot in je soep laat trekken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 (bewerkt) Oke, nee dat Griekse is met spinazie smaak . Heb je het ook gegeten? By the way, wat een mooie sfeer in die foto's. Behalve dat het gebied ook mooi is, vind ik deze foto echt mooi: Het geeft echt zo'n unieke knusse maar ook een wilde sfeer. Alsof je als liefst in zo'n lodge daar wilt zitten met een haardvuurtje uitkijkend op het meer. Maar ook alsof je midden op zee zit. Echt leuke foto Bewerkt: 15 september 2014 door NicolaB Reageren
Dexist Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2014 By the way, wat een mooie sfeer in die foto's. Behalve dat het gebied ook mooi is, vind ik deze foto echt mooi: -knip- Het geeft echt zo'n unieke knusse maar ook een wilde sfeer. Alsof je als liefst in zo'n lodge daar wilt zitten met een haardvuurtje uitkijkend op het meer. Maar ook alsof je midden op zee zit. Echt leuke foto Klopt! Daar was het weer ook wel naar . Het was toen 4 graden denk ik met een gure wind. Dan nog even dit: De vulkaan is weer bezig geweest afgelopen weekend! foto's op de Facebook van NOS Prachtige plaatjes dat wel. Ergens wel jammer dat dat niet gebeurde toen ik op het eiland was. Om het dan met eigen ogen te kunnen zien, van veilige afstand natuurlijk . Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Haha, mij niet gezien. Bij een actieve Vulkaan is Nicola zo snel weg als het maar kan. Ik zag ook pas in het nieuws dat iemand een selfie in een vulkaan had gemaakt. De dingen waar je toch aan denkt dan eh Reageren
RUBENN Geplaatst: 21 september 2014 Rapport Geplaatst: 21 september 2014 Wow wat een luchten op je foto's mr. Dexist! :O Erg vet! Reageren
Dexist Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Vandaag wat foto's van HDD opgeschoond en kwam een paar mooie tegen. Het zijn dan wel geen vakantiefoto's maar toch zijn ze wel genomen in een vakantieperiode... Foto's van de winter van 2010! Rondom het huis waarin ik ben opgegroeid Zat erg veel rijp aan de bomen, leverde mooie plaatjes op!Het huisje van de geit die toen heerlijk op de warme stal stond Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 IJsland heeft me altijd wel een beetje gefascineerd, ik wist al dat het een prachtig land was, en jouw foto's bevestigen dat alleen maar. Moet heel indrukwekkend geweest zijn om bij enorme watervallen en vulkanen te staan. Mooi man. Reageren
Together Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Mooie fotos! KUTGW Reageren
Michael Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Geweldige foto's! Mijn complimenten. Ijsland is prachtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.