Jump to content
Joriz

Next-Gen versie GTA5 krijgt meer muziek!


gallery_1_5_41822.jpg

Modemeisje Cara Delevingne, voor ons vooral bekend als de stem van Non Stop Pop FM uit GTA5, heeft vannacht wel een heel mooi bericht op haar Instagram gezet. Namelijk dat ze bezig is met een update voor het radiostation Non Stop Pop FM voor de nieuwere versies van het spel die deze herfst uitkomen. Dit is wat ze exact schreef:

Back with @rockstargames to update my GTAV radio station Non Stop Pop FM for new versions coming this Fall!

Wat dit bericht precies betekent is een beetje gissen. Het kan dus zijn dat de PlayStation 4, Xbox One en PC versie van GTA5 die deze herfst uitkomt een eigen uitbreiding gaat bevatten, maar meer waarschijnlijk lijkt mij dat dit de beloofde singleplayer uitbreiding is voor GTA5 die dan meteen bij het spel zit inbegrepen en dan dus ook naar de PlayStation 3 en Xbox 360 zijn te downloaden. Dit lijkt mij ook de meest waarschijnlijk reden dat mensen met een 12 GB Playstation 3 meer ruimte nodig hebben.

gallery_1_5_56596.jpg

Lazlow (waar is je haar gebleven?) met Cara Delevingne (is daadwerkelijk heel gevaarlijk?)

Of meer radiozenders een uitbreiding krijgen is dus ook nog onduidelijk. Al lijkt mij dit wel het geval. Van welke GTA5 radiostations heb jij graag meer muziek in het spel?

Bron: Cara Delevingne Instagram

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik wil een heavy/death metal station. Nu rij ik altijd standaard met de radio UIT !!!

Ja beetje zoals in The Lost and Damned daar stond zeker goeie Metal op ik heb Radio geluid op 0 ingesteld wat een baggermuziek en dan ook nog heel weinig baggermuziek dus je hoort om de 10 minuten hetzelfde nummer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yess, eindelijk nieuwe nummers, het muziek van GTA 5 zuigt.

Zuigen vind ik zo'n raar woord :puh:. Maar ik vind de muziek van GTA V ook niet al te best, ik heb nog niet echt een liedje gehoord waarvan ik een Damn mooi nummer gevoel kreeg. Dat had ik in GTA San Andreas bijvoorbeeld wel :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fantastisch nieuws! Ik vond het aanbod al een beetje magertjes worden na duizend keer alles te hebben beluisterd. Mooi dat de radiostations dus een uitbreiding krijgen. Hopelijk is dit inderdaad ook voor de 'oudere' consoles. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...