Jump to content
Joriz

Ook extra muziek voor Vinewood Boulevard Radio in next-gen uitbreiding GTA5?


gallery_1_5_32145.jpg

De bandleden van Wavves tijdens de opname voor Vinewood Boulevard Radio in 2013

Ja mensen, de lijst wat de next-gen versie van GTA5 allemaal extra gaat bieden lijkt steeds langer te worden! Cara Delevingne komt weer terug als host van Non Stop Pop FM. Alchemist en Oh No zijn bezig met het maken van extra muziek. Ook de Amerikaanse punkrock band Wavves lijkt niet te gaan ontbreken. De bandleden Nathan Williams en Stephen Pope zijn natuurlijk nu al te horen in GTA5 als presentatoren van Vinewood Boulevard Radio, daarnaast is hun nummer Nine is god te horen op het radiostation.

De onderstaande rare foto verscheen vannacht op de Instagram van Wavves met daarbij het bijschrift: "Meeting with Rockstar Games went well? @steviepopjr"

Meeting with Rockstar Games went well? @steviepopjr

De foto lijkt duidelijk te zijn gemaakt in New York (zie ik daar het Empire State Building links boven de gebouwen uitsteken). Daarnaast lijkt het dus een vraag te zijn aan bandlid Stephen Pope of het goed ging bij Rockstar Games. Mij lijkt het sterk dat hij enkel op de koffie bij Rockstar ging. Meer waarschijnlijk is dat hij samen met Lazlow nieuwe stukken voor Vinewood Boulevard Radio voor de uitbreiding van GTA5 heeft opgenomen.

Goed nieuws dus want dat betekent dat er nog meer alternatieve rock is te horen in GTA5. Helaas nog steeds geen officiële extra details over wat de next-gen versie van GTA5 in gaat houden en wat de systeemeisen voor de PC zijn. Al verwacht ik binnen enkele weken officiële details.

Bron: Wavves Instagram via Reddit

Opname foto: RollingStone / Nicolas Gazin / Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...