Geplaatst: 14 oktober 201411 jaren welke auto vinden jullie beter de ubermacht sentinel convertible of de ubermacht zion cabrio? ik heb zelf nu een ubermacht sentinel convertible, maar ik kan niet echt goed kiezen tussen de sentinel en de zion cabrio.
Geplaatst: 17 oktober 201411 jaren En wanneer het begint te regenen? Ik doe hem met regen gewoon dicht als ik toevallig in een cabrio rijd.
Geplaatst: 17 oktober 201411 jaren Zou wel grappig zijn dat, wanneer je uitstapt na een rondje rijden in de regen, er flink wat water uit valt zodra je de deur opent.
Geplaatst: 17 oktober 201411 jaren http://youtu.be/Otm_K9-YTIo?t=8s Alleen nog deurtje open . Bewerkt: 17 oktober 201411 jaren door tommie59
Geplaatst: 20 oktober 201411 jaren Ik vind de Sentinel mooier. Ik houd sowieso niet zo heel erg veel van cabrio modellen. Bovendien vind ik de Sentinel ook lekkerder rijden.
Geplaatst: 20 oktober 201411 jaren Auteur ik heb ze zelf beide. ik moet zelf zeggen dat ik de sentinel een dieper en mooier motor geluid heeft dan de zion. de zion zo volgens de stats beter zijn maar ik rijd in allebei wel graag hoor maar zie toch verschillende meningen en dat is goed.
welke auto vinden jullie beter de ubermacht sentinel convertible of de ubermacht zion cabrio?
ik heb zelf nu een ubermacht sentinel convertible, maar ik kan niet echt goed kiezen tussen de sentinel en de zion cabrio.