Jump to content

Maakt de next gen gta online dood voor PS3 en 360?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik maak me sinds een tijd best wel zorgen of gta online voor PS3 en in mijn geval voor de 360 wel leuk zal blijven als gta V voor de PS4, PC en One komen.

Ik denk dat er gewoon veel mensen een nieuwe console gaan kopen.

Wat denken jullie? Als gta V voor de nieuwe console's komen is er dan nog wel leven in gta online voor de PS3 en 360?

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de lange termijn natuurlijk wel, maar op de korte termijn niet echt. Je moet wel een continue daling verwachten, maar niet iedereen die Online speelt zal direct overschakelen naar de next-gen. Dat zal een proces van enkele jaren zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gebeurt pas wanneer de PS4 goedkoper wordt voor aanschaf en veel mensen zijn niet van plan om GTA V dubbel aan te schaffen, althans dat zou ik niet doen.

Een perfect voorbeeld: een klasgenoot van me heeft een PS4 maar wisselt van PlayStation om GTA te spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik maak me sinds een tijd best wel zorgen of gta online voor PS3 en in mijn geval voor de 360 wel leuk zal blijven als gta V voor de PS4, PC en One komen.

Ik denk dat er gewoon veel mensen een nieuwe console gaan kopen.

Wat denken jullie? Als gta V voor de nieuwe console's komen is er dan nog wel leven in gta online voor de PS3 en 360?

Gr GTAKevin023.

Ik denk da veel jongelui dan heel veel geld hebben :o !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een baantje heb kan je het wel betalen hoor. Zo gek is dat niet. En sommige vragen natuurlijk alles aan hun ouders.

Zelf denk ik dat vele naar de current gen gaan ( PS4 en Xbone zijn geen next gen!). Maar dat zal geleidelijk gaan. In het begin zullen er nog wel spelers online zijn. Maar in de loop van de tijd zal het snel afnemen. Misschien update Rockstar Online geen eens meer voor PS3 en Xbox 360. Wie weet, we zullen het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een baantje heb kan je het wel betalen hoor. Zo gek is dat niet.

de meeste jongeren tegenwoordig worden bang voor het woord baantje...

en zitten liever achter het schermpje..

ik begon al met een bijbaantje op mijn 14e, en had dus ook wat te besteden.

So get a job! :puh:

p.s. gta 5 is pas vanaf 18 jaar dus tijd zat om wat bij elkaar te werken :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...