Op 01:40 is duidelijk te zien hoe de beste man een poster/plattegrond uit het doosje haalt. Deze poster heb ik echter nog nooit gezien. Nu moet ik bekennen dat ik slechts over de cardridge/diskette van de game beschik en tot mijn spijt het doosje en de handleiding niet heb. Deze poster heb ik echter nog nooit gezien, ook niet op internet. Heeft een van jullie deze poster ooit gezien? Bezit een van jullie hem misschien zelfs? (In dat geval zou ik hééééél graag foto's van de poster willen zien !) Wellicht dat de poster alleen geleverd werd bij de Amerikaanse versie van de game...
Laatst was ik door youtube aan het dolen en stuitte op onderstaande video.
http://www.youtube.com/watch?v=Ez1Kb9uXAPQ
Op 01:40 is duidelijk te zien hoe de beste man een poster/plattegrond uit het doosje haalt. Deze poster heb ik echter nog nooit gezien. Nu moet ik bekennen dat ik slechts over de cardridge/diskette van de game beschik en tot mijn spijt het doosje en de handleiding niet heb. Deze poster heb ik echter nog nooit gezien, ook niet op internet. Heeft een van jullie deze poster ooit gezien? Bezit een van jullie hem misschien zelfs? (In dat geval zou ik hééééél graag foto's van de poster willen zien
!) Wellicht dat de poster alleen geleverd werd bij de Amerikaanse versie van de game...
Kortom; enige stof om over te babbelen!