Jump to content

ps4 update gta online ERROR CE-32937-4


Mazzeltje

Recommended Posts

Ik heb vandaag gta 5 gekocht voor de ps4. Nu wou ik graag online maar dan zegt mijn ps4 dat ik eerst een update moet downloaden. Alleen het probleem is dat ik deze update niet kan downloaden. Er staat gewoon letterlijk in beeld: kan niet downloaden.

Hebben meer mensen hiervan last? Ik baal er weer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijwel alle games hebben tegenwoordig op de dag van de launch problemen met het online gedeelte. Wellicht is dat met GTA: Online nu ook het geval en is het gewoon te druk om alle gamers die de online modus willen spelen toe te laten. Zou zomaar kunnen dat je morgen of overmorgen gewoon probleemloos met het online gedeelte aan de slag kunt. Maar ja, inderdaad, het is wel vervelend...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu ook error CE-32937-4 bij update 1.0.2. Herstarten van je PS4 schijnt een oplossing te moeten zijn. Zo even proberen.

Ook kan het aan eigen firewall of router liggen. Maar die heb ik niet. Wel vaag die CE-32937-4 error. want update 1.0.1 heb ik zonder probleem met mijn PS4 binnengehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Had jij die eerdere update niet gisteren al opgehaald, Joriz? In dat geval is het begrijpelijk dat je die nog binnen hebt kunnen halen - gisteren waren er nog relatief weinig mensen die de game al hadden. Mijn tip: probeer de update af en toe weer te downloaden, en ga niet met instellingen van je modem of routers zitten klooien. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan de drukte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...