Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Stelling] Als R* de R* Classics weer vrij zou geven zou ik GTA1 (weer) downloaden

Posted

Sinds enige tijd zijn de Rockstar Classics, GTA1, GTA2 en Wild Metal niet meer gratis te downloaden. Zelf zou ik graag een update van GTA1 en GTA2 zien zodat ik deze weer eenvoudig op mijn PC kan spelen. Het is imo namelijk een ramp om GTA1 en GTA2 op Windows 7 te draaien.

Zouden jullie GTA1 (weer) downloaden als deze er een versie beschikbaar zou zijn welke geschikt is voor moderne besturingssystemen?

Edited by Dotz

Stelling Rockstar Classics 50 members have voted

1. 1. Zou jij GTA1 (weer) downloaden als een geupdate versie vrijgegeven zou worden bij Rockstar Classics?

• Ja
      34
    • Nee
      8
    • Nee, want ik heb al een geschikte versie (fysiek dan wel digitaal) voor mijn PC en/of een ander platform.
      8

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik heb deze game nog nooit gespeeld, hooguit ooit een demo. Verder vind ik de top-down view niet fijn spelen. Maar als echte fan van de franchise moet ik deze game gewoon gespeeld hebben. Wellicht loop ik er weer eens tegen aan, als gratis download of elders, en dan zal ik 'm zeker aanschaffen

• 4 weeks later...

Nee want na 3x spelen en flink ergeren aan de only pijltjes besturing knikker ik hem weer van mijn pc af.

Ik heb GTA1 nog wel geseald liggen.

• 2 weeks later...
  • Author

''Only pijltjes besturing'' is geen gangbare term, maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat je bedoelt dat de default controls de pijltjestoetsen betreffen waar jij liever de ''WASD''-toetsen gebruikt. Mocht dat inderdaad het geval zijn dan kan ik je wellicht vervreugden; het is mogelijk de besturing aan te passen.