Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2275370

Hallo,

ik had laatst een coquette gekocht op legendery motorsport. Nadat ik hem had besteld kreeg ik dat smsje van "it will be deliverd shortly" echter ben ik offline gegaan nadat ik dat kreeg, toen ik volgende dag online kwam stond de auto niet in mijn garage. Wat kan ik doen van ik vind dit zonde van die 138.000 dollar?

Bedankt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2275406
Hallo, ik had laatst een coquette gekocht op legendery motorsport. Nadat ik hem had besteld kreeg ik dat smsje van "it will be deliverd shortly" echter ben ik offline gegaan nadat ik dat kreeg, toen ik volgende dag online kwam stond de auto niet in mijn garage. Wat kan ik doen van ik vind dit zonde van die 138.000 dollar? Bedankt

Persoonlijk zou ik een ticket indienen bij Rockstar zelf, aangezien dit aanwijst dat er iets is misgegaan aan hun kant. Je kan na een dagje of twee al een antwoord verwachten. Een ticket indienen kun je hier: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

Bewerkt: door Dastard

Geplaatst:
comment_2275420

Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2275424

Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt.

heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd
Geplaatst:
comment_2275438
Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt.
heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd

Laat je ons dan iets weten wanneer ze gereageerd hebben? Bedankt! :bier:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2275440
Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt.
heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd

Laat je ons dan iets weten wanneer ze gereageerd hebben? Bedankt! :bier:

Zal ik doen heb ongeveer uurtje geleden een ticket gestuurd hoop dat ik morgen antwoord heb.
Geplaatst:
comment_2276010

ik ben ongeveer een jaar geleden een volledig geupgrade adder kwijt geraakt met een verzekerings bug zoals meer mensen dat toen hadden maar toen geloofde ze me niet.

kwam er op neer dat er geen bewijs voor was gevonden maar ik denk dat ze zoiets nu wel makkelijker kunnen achter halen.

succes

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2276021

ik ben ongeveer een jaar geleden een volledig geupgrade adder kwijt geraakt met een verzekerings bug zoals meer mensen dat toen hadden maar toen geloofde ze me niet.

kwam er op neer dat er geen bewijs voor was gevonden maar ik denk dat ze zoiets nu wel makkelijker kunnen achter halen.

succes

zojuist bericht gekregen dat het naar de property afdeling is gegaan en die het verder zouden bekijken. Wat voor bewijs hebben ze nodig dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.