Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hallo,

ik had laatst een coquette gekocht op legendery motorsport. Nadat ik hem had besteld kreeg ik dat smsje van "it will be deliverd shortly" echter ben ik offline gegaan nadat ik dat kreeg, toen ik volgende dag online kwam stond de auto niet in mijn garage. Wat kan ik doen van ik vind dit zonde van die 138.000 dollar?

Bedankt

Featured Replies

Bel Mors mutual Insurance eens misschien is die gedestroyed.

Edited by Caswessels

Leuke tip, als je een auto online koopt, ga maar ergens staan en bel je monteur, hij bezorgt je hem al voordat je het smsje krijgt dat ie geleverd is :tu:

Hallo, ik had laatst een coquette gekocht op legendery motorsport. Nadat ik hem had besteld kreeg ik dat smsje van "it will be deliverd shortly" echter ben ik offline gegaan nadat ik dat kreeg, toen ik volgende dag online kwam stond de auto niet in mijn garage. Wat kan ik doen van ik vind dit zonde van die 138.000 dollar? Bedankt

Persoonlijk zou ik een ticket indienen bij Rockstar zelf, aangezien dit aanwijst dat er iets is misgegaan aan hun kant. Je kan na een dagje of twee al een antwoord verwachten. Een ticket indienen kun je hier: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

Edited by Dastard

• Author

Bel Mors mutual Insurance eens misschien is die gedestroyed.

lijkt me sterk als ie nooit binnengekomen is

Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt.

• Author

Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt.

heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd
heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd

Laat je ons dan iets weten wanneer ze gereageerd hebben? Bedankt! :bier:

• Author

Laat je ons dan iets weten wanneer ze gereageerd hebben? Bedankt! :bier:

Zal ik doen heb ongeveer uurtje geleden een ticket gestuurd hoop dat ik morgen antwoord heb.

Hoop het voor je. Denk zelf dat het iets langer zal duren of helemaal geen antwoord.

• Author

Hoop het voor je. Denk zelf dat het iets langer zal duren of helemaal geen antwoord.

heb alleen zo'n standaard mailtje met een kopie van mijn bericht
  • Author

Update: zojuist bericht gehad met vraag om mijn gegevens. Ze zouden het gaan onderzoeken.

Wat voor gegevens vragen zij dan?

Houd ons op de hoogte! (Y)

• Author

Ze vroegen mijn psn, characterslot, lege plaatsen in garage, en nog de precieze datum

ik ben ongeveer een jaar geleden een volledig geupgrade adder kwijt geraakt met een verzekerings bug zoals meer mensen dat toen hadden maar toen geloofde ze me niet.

kwam er op neer dat er geen bewijs voor was gevonden maar ik denk dat ze zoiets nu wel makkelijker kunnen achter halen.

succes

• Author

ik ben ongeveer een jaar geleden een volledig geupgrade adder kwijt geraakt met een verzekerings bug zoals meer mensen dat toen hadden maar toen geloofde ze me niet.

kwam er op neer dat er geen bewijs voor was gevonden maar ik denk dat ze zoiets nu wel makkelijker kunnen achter halen.

succes

zojuist bericht gekregen dat het naar de property afdeling is gegaan en die het verder zouden bekijken. Wat voor bewijs hebben ze nodig dan?