Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2286044

Hallo forumleden,

Ik heb dus IFruit op de Ipad staan maar ik zit met een probleem. Vele weten ook dat je via IFruit ook enkele delen kan veranderen aan je personal vehicle o.a. de nummerplaat. Ik heb dus een nummerplaat voor mijn auto ingesteld maar ik vind hem niet meer zo mooi. Ik wilde hem dus veranderen maar bij alles wat ik probeerde gebeurde er niks. Weet iemand misschien hoe ik hem kan veranderen of eventueel een nieuwe kan maken? :{

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2286066

Volgens mij kun je het maar 1x instellen

Ja, ik heb het ook gehoord van een vriend. Hij had toen ook een zelfgemaakte nummerplaat en die kon hij niet meer aanpassen. Daarom heb ik het mijn eerste keer ook gedaan op een goedkope voertuig, ik wou niet een lelijke kentekenplaat hebben op een dure auto. :7

Geplaatst:
comment_2286132

het is heel simpel, je logt in met je social club account dan ga je naar los santos customs op die app.

je drukt op plates en verrander je plate, dat slaat ie op in je social club en als je dan in los santos customs komt in het spel op je ps3 dan heb je de optie om die custom plate op je auto te zetten.

Geplaatst:
comment_2286138

Als het goed is kan je ook op de Socialclub/hRockstar support gewoon ff vragen op de community om je licenseplate te resetten als je er niet meer mee tevreden bent.

Hier een link daar naar toe

https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/topics/200063373-Grand-Theft-Auto-Online

Geplaatst:
comment_2286184

Nopes :( sorry begrijp er niks van ! Ik ga naar men Social Club, ga naar dei "app" (vreselijk hatend woord) , en dan ? Dan moet ik dus iets downloaden? Mobile app ? Ik kan helemaal niets downloaden op mijn gsm (mobiel) want ik heb een gewone simpele bel gsm, zelfs geen fotocamera erop. Ik ben helemaal niet voor die moderne jeugd technologie. Helaas is de wereld 1 van dit soort. Of bedoelen ze je mobiel in GTA spel? Ik ben op mijn hogere leeftijd echt een leek in technologie !

Geplaatst:
comment_2286238

Ze bedoelen je telefoon in real life waar je de app op moet zetten.

Je kan deze app op smartphones in de Play Store voor Android of de App store voor IOS vinden, maar zoals je zelf al aangeeft kan dit niet met je telefoon.

Met Bluestacks (gebruik ik zelf ook) zou je het wel kunnen doen, je installeert Bluestacks op je computer en dan kan je in Bluestacks de Ifruit app downloaden in de Play Store op je computer. Als je dat hebt gedaan kan je de Ifruit app starten en net zo gebruiken alsof je hem op een telefoon hebt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.