Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

IFruit probleem, help!

Hallo forumleden,

Ik heb dus IFruit op de Ipad staan maar ik zit met een probleem. Vele weten ook dat je via IFruit ook enkele delen kan veranderen aan je personal vehicle o.a. de nummerplaat. Ik heb dus een nummerplaat voor mijn auto ingesteld maar ik vind hem niet meer zo mooi. Ik wilde hem dus veranderen maar bij alles wat ik probeerde gebeurde er niks. Weet iemand misschien hoe ik hem kan veranderen of eventueel een nieuwe kan maken? :{

Alvast bedankt!

Featured Replies

Volgens mij kun je het maar 1x instellen

Je kan hem inderdaad maar 1 keer instellen.

Volgens mij kun je het maar 1x instellen

Ja, ik heb het ook gehoord van een vriend. Hij had toen ook een zelfgemaakte nummerplaat en die kon hij niet meer aanpassen. Daarom heb ik het mijn eerste keer ook gedaan op een goedkope voertuig, ik wou niet een lelijke kentekenplaat hebben op een dure auto. :7

Huh? Kan je je numerplaat veranderen? Hoe doe je dat dan?

je kunt een nieuwe maken door je social club account te unlinken een nieuw account aan te maken en opnieuw te linken

Hoe verkrijg je een eigen nummerplaat?

je moet ifruit downloaden op je smartphone daar kun je je nummerbord in aanpassen

ik heb gen smartphone. Een gewone simpele gsm

je kunt ook bluestacks downloaden op je pc, via daar kun je dan weer ifruit downloaden

http://www.bluestacks.com/

Edited by nolms

mja dan moet je GTA op je pc spelen? Want hoe kan ik dan dat ding (wat jeugd een "app" noemen) overzetten op men PS3? Ik denk maar beter alles

zo laten ;)

het is heel simpel, je logt in met je social club account dan ga je naar los santos customs op die app.

je drukt op plates en verrander je plate, dat slaat ie op in je social club en als je dan in los santos customs komt in het spel op je ps3 dan heb je de optie om die custom plate op je auto te zetten.

Nopes :( sorry begrijp er niks van ! Ik ga naar men Social Club, ga naar dei "app" (vreselijk hatend woord) , en dan ? Dan moet ik dus iets downloaden? Mobile app ? Ik kan helemaal niets downloaden op mijn gsm (mobiel) want ik heb een gewone simpele bel gsm, zelfs geen fotocamera erop. Ik ben helemaal niet voor die moderne jeugd technologie. Helaas is de wereld 1 van dit soort. Of bedoelen ze je mobiel in GTA spel? Ik ben op mijn hogere leeftijd echt een leek in technologie !

Ze bedoelen je telefoon in real life waar je de app op moet zetten.

Je kan deze app op smartphones in de Play Store voor Android of de App store voor IOS vinden, maar zoals je zelf al aangeeft kan dit niet met je telefoon.

Met Bluestacks (gebruik ik zelf ook) zou je het wel kunnen doen, je installeert Bluestacks op je computer en dan kan je in Bluestacks de Ifruit app downloaden in de Play Store op je computer. Als je dat hebt gedaan kan je de Ifruit app starten en net zo gebruiken alsof je hem op een telefoon hebt. :)