Als het af was ging ik er een topic voor maken en hier is het dan, het centrale topic voor de bevolkingsaantallen!
Zoals je kunt zien zijn de verschillen tussen de games vrij groot en zijn er enkele vreemde dingen te bemerken. Zo heeft het Los Santos van San Andreas meer inwoners dan het Los Santos van V met de helft van de oppervlakte. Waarom is dit? Wel, het Los Santos van V heeft véél meer echte industrie en kleinschalige handelsplaatsen. Liberty City uit IV blijkt zonder verrassing bovenaan te prijken, maar opvallender is dat het op zichzelf meer inwoners telt dan alle andere games (III+VC+SA+V) bij mekaar.
Ik ben al benieuwd naar de volgende game en diens invulling!
Als het af was ging ik er een topic voor maken en hier is het dan, het centrale topic voor de bevolkingsaantallen!
Zoals je kunt zien zijn de verschillen tussen de games vrij groot en zijn er enkele vreemde dingen te bemerken. Zo heeft het Los Santos van San Andreas meer inwoners dan het Los Santos van V met de helft van de oppervlakte. Waarom is dit? Wel, het Los Santos van V heeft véél meer echte industrie en kleinschalige handelsplaatsen. Liberty City uit IV blijkt zonder verrassing bovenaan te prijken, maar opvallender is dat het op zichzelf meer inwoners telt dan alle andere games (III+VC+SA+V) bij mekaar.
Ik ben al benieuwd naar de volgende game en diens invulling!
Regio - Inwoners
Vijf grootste steden:
Tien grootste districten:
Enkele steden uit andere games ter vergelijking:
Hong Kong
(North Point)
(Central)
(Aberdeen)
(Kennedy Town)
313.000
172.000
74.000
48.000
19.000
Sleeping Dogs
Panau City
(P Residential)
(P Financial)
(P Parks)
(P Saudagar)
154.650
53.700
41.900
36.155
22.895
Just Cause II
Esperito City
(Mendoza)
(Resolucion)
69.000
48.200
20.800
Just Cause I
Zoek je een specifieke census?
Liberty City (III) Vice City San Andreas Liberty City (IV) Southern San Andreas San Luis Basin
Bewerkt: door Phoenyxar