Venzio Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Voetbalkenners reactietopic Eventuele vragen of opmerkingen over Voetbalkenners 2015 kun je hier deponeren. Mocht je jezelf graag aanmelden voor een herinnerings-pb, laat het even weten in je reactie. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Hoe moet ik een herinnerings-PB zien? Dat jij diegene mailt die nog geen voorspellingen hebben gedaan? Reageren
Venzio Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Hoe moet ik een herinnerings-PB zien? Dat jij diegene mailt die nog geen voorspellingen hebben gedaan? Ik plaats iedereen in één groeps-pb en plaats +- 2 dagen voor het verlopen van de deadline daar een bericht. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Dan zou ik me graag willen aanmelden. Het is altijd makkelijk om een extra communicatiemiddel te hebben. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Toffe contest! Hierbij schrijf ik me ook graag in voor de herinneringsPB. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Uiteraard doe ik mee. Als meervoudig winnaar van Sportkenners ben ik dat haast wel verplicht. Voeg mij maar toe aan de PB. Reageren
Venzio Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Ik heb jullie allemaal toegevoegd in de conversatie, leuk dat jullie meedoen! Je hoeft jezelf overigens niet aan te melden, je kunt inzenden wanneer je wilt en dan doe je automatisch mee. Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Ik doe ook graag mee, inclusief de optie op de herinnerings-PB. Reageren
Venzio Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 De eerste ronde staat online, veel succes iedereen! Wat denken jullie, moeilijke voorspellingen of valt het allemaal wel mee? Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Leuke lijst! Ik ben echt enthousiast over hoe je dit project aanpakt. Goed bezig! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Die vraag over de hattricks gaat toch pas vanaf nu in hé? Dus de hattrick van Lukaku bijvoorbeeld telt NIET mee? Reageren
Venzio Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Die vraag over de hattricks gaat toch pas vanaf nu in hé? Dus de hattrick van Lukaku bijvoorbeeld telt NIET mee? Gaat over de Europese wedstrijden (CL & EL), dus die telt inderdaad niet mee. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Pfff, door alle drukte RL vergeten in te zenden voor deze eerste ronde. Note to self: NIET MEER VERGETEN! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.