March 5, 201510 yr Voetbalkenners reactietopic Eventuele vragen of opmerkingen over Voetbalkenners 2015 kun je hier deponeren. Mocht je jezelf graag aanmelden voor een herinnerings-pb, laat het even weten in je reactie.
March 5, 201510 yr Hoe moet ik een herinnerings-PB zien? Dat jij diegene mailt die nog geen voorspellingen hebben gedaan?
March 5, 201510 yr Author Hoe moet ik een herinnerings-PB zien? Dat jij diegene mailt die nog geen voorspellingen hebben gedaan? Ik plaats iedereen in één groeps-pb en plaats +- 2 dagen voor het verlopen van de deadline daar een bericht.
March 5, 201510 yr Dan zou ik me graag willen aanmelden. Het is altijd makkelijk om een extra communicatiemiddel te hebben.
March 6, 201510 yr Uiteraard doe ik mee. Als meervoudig winnaar van Sportkenners ben ik dat haast wel verplicht. Voeg mij maar toe aan de PB.
March 6, 201510 yr Author Ik heb jullie allemaal toegevoegd in de conversatie, leuk dat jullie meedoen! Je hoeft jezelf overigens niet aan te melden, je kunt inzenden wanneer je wilt en dan doe je automatisch mee.
March 6, 201510 yr Author De eerste ronde staat online, veel succes iedereen! Wat denken jullie, moeilijke voorspellingen of valt het allemaal wel mee?
March 9, 201510 yr Die vraag over de hattricks gaat toch pas vanaf nu in hé? Dus de hattrick van Lukaku bijvoorbeeld telt NIET mee?
March 9, 201510 yr Author Die vraag over de hattricks gaat toch pas vanaf nu in hé? Dus de hattrick van Lukaku bijvoorbeeld telt NIET mee? Gaat over de Europese wedstrijden (CL & EL), dus die telt inderdaad niet mee.
March 11, 201510 yr Pfff, door alle drukte RL vergeten in te zenden voor deze eerste ronde. Note to self: NIET MEER VERGETEN!
March 11, 201510 yr Author Er komen er gelukkig nog heel veel, nog genoeg punten te verdienen. De eerste punten zijn al gewonnen/verloren, de directe rode kaart is ondertussen gevallen en niemand verwachtte een overwinning van Schalke 04.
Voetbalkenners reactietopic
Eventuele vragen of opmerkingen over Voetbalkenners 2015 kun je hier deponeren. Mocht je jezelf graag aanmelden voor een herinnerings-pb, laat het even weten in je reactie.