R* beantwoordt prangende GTAV vragen van fans! - Modding wordt gedoogd!
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Deze nieuwe auto en dit nieuwe wapen komt met de volgende update naar GTA5!
Zojuist heeft Rockstar Games een hoop Grand Theft Auto V en GTA Online gerelateerde vragen van fans openbaar beantwoord op hun website. De vragen geven goed duidelijk wat Rockstar Games visie is voor de komende tijd omtrent GTA, maar geven ook eindelijk duidelijkheid over modding!
Aangezien niet iedereens Engels even goed is heb ik de vragen en antwoorden vrij vertaald naar het Nederlands, om ook voor ons Nederlandse en Belgische GTA-fans duidelijkheid te geven over de plannen en ideeën van het coolste gamebedrijf ter wereld!
Op sommige van deze antwoorden hebben we misschien lang moeten wachten. Maar echt mooi dat er nu eindelijk duidelijkheid is. Met name de toekomstplannen qua updates (ook voor oudere consoles) vind ik echt mooi om te lezen. Terwijl spellen van o.a. EA games binnen een jaar al in de steek worden gelaten, houdt Rockstar Games zich aan de belofte om voor langere termijn GTA5 en GTA Online te voorzien van mooie (gratis) uitbreidingen die mede dankzij de input van fans kan ontstaan. Ik kijk dus echt uit naar de toekomst van GTA Online en ben benieuwd hoe dit in de komende jaren gaat groeien!
Bron: Rockstar Games Newswire