Geplaatst: 2 juni 20159 jaren comment_2316609 GTA 5 Challenge - Besra Highway Patrol In deze challenge start ik in een besra stuntvliegtuig op Los Santos Airport. Vanaf daar vlieg ik naar de Los Santos brug en volg de snelweg. Ik moet onder elke brug en elk bord door en moet door de tunnels. Als het vliegtuig explodeert of het niet meer doet is de challenge voorbij. Als je deze challenge zelf probeert en verder komt dan ik, laat een reactie met je video achter. Bewerkt: 2 juni 20159 jaren door xCynicx
Geplaatst: 2 juni 20159 jaren comment_2316613 En mag je wel gewoon over de snelweg rijden? Bewerkt: 3 juni 20159 jaren door Tommie59
Geplaatst: 2 juni 20159 jaren comment_2316636 Im sorry but this is an Dutch only forum. I recommend you visit www.gtaforums.com. But nonetheless this seems fun. Challenge Accepted! Bewerkt: 2 juni 20159 jaren door .Sharingan
Geplaatst: 2 juni 20159 jaren Auteur comment_2316671 Sorry, tegenwoordig zo gewend engels te praten dat ik niet meer oplet of ik engels of nederlands praat xD Ik zal effe de tekst naar nederlands veranderen xD
Geplaatst: 4 juni 20159 jaren Auteur comment_2317115 Dit is een videocompilatie van de gefaalde pogingen om zo ver mogelijk te komen in de Besra Highway Challenge. Voordat je deze video bekijkt is het handig om eerst de Besra Highway Challenge te bekijken. Bewerkt: 4 juni 20159 jaren door xCynicx
Geplaatst: 6 juni 20159 jaren Auteur comment_2317537 In deze video probeer ik met een auto op de trein te springen. Als het je ook gelukt is om dit te doen, laat dan gerust een reactie achter met de link naar je video. Ik zal dan je video linken in de discriptie.
Geplaatst: 7 juni 20159 jaren Auteur comment_2317717 op 4.55 Nice, heb je link toegevoegd aan de discriptie. Was je dat ook aan het proberen of was dat echt totally random? xD Bewerkt: 7 juni 20159 jaren door xCynicx
GTA 5 Challenge - Besra Highway Patrol
In deze challenge start ik in een besra stuntvliegtuig op Los Santos Airport.
Vanaf daar vlieg ik naar de Los Santos brug en volg de snelweg.
Ik moet onder elke brug en elk bord door en moet door de tunnels.
Als het vliegtuig explodeert of het niet meer doet is de challenge voorbij.
Als je deze challenge zelf probeert en verder komt dan ik, laat een reactie met je video achter.
Bewerkt: door xCynicx