Jump to content

V Graphics Mod (WIP)


EnergyCorse

Recommended Posts

GTA5_2015_08_02_06_25_06_40.png

Deze week V aangeschaft en begonnen met modden.

Gelukkig lijkt het nog een klein beetje op IV :)

Ik ga een beetje de kant op hoe me oude gemodde IV was (voordat ik 3 schijfen uit me klauwen liet vallen)

Voor de rest sta ik altijd open voor ideeen/suggesties en bier.

Geen Iceenhancer, geen documentatie.

Alles vanaf scratch :bonk:

En mischien ooit wel eens een release....

Voorlopig:

*Meer voetgangers/auto`s op straat

*Verbeterd particle effect

*Verbeterde DOF

*Verbeteringen in de Timecycle "rainy"

*Reliefmapping

*Verbeterde puddles

Te doen:

-Meer scenario`s

-Overige timecycle`s

-Difficulty level veranderen

- Handling?

-Destructie elementen toevoegen

-Eventueel DX11 Shaders toevoegen

==================================================================================================================================================================

Changelog: 2-08-2015

Changes V3

File: w_rain

<temperature> 12.0000 12.0000 12.0000 13.0000 15.0000 20.0000 24.0000 23.0000 20.0000 15.0000 13.0000 13.0000 12.0000</temperature> decrease all to 0

<postfx_desaturation> 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000</postfx_desaturation> all to 4.0000 ,, all to 6.0000

sky_cloud_overall_strength> 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339 0.2339</sky_cloud_overall_strength> increase to 0,5339 to 0,7339

<water_drying_speed_mult> 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000</water_drying_speed_mult> changes to <water_drying_speed_mult> 1.0000 2.0000 3.0000 4.0000 5.0000 6.0000 7.0000 8.0000 7.0000 2.0000 0.0000 0.0000 0.0000</water_drying_speed_mult>

ChangesV 5

<enable_shadow_occlusion> 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000 1.0000</enable_shadow_occlusion> all to 2.0000

<dof_enable_hq> 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000 0.0000</dof_enable_hq> all to 1.0000

<light_ray_mult> 0.0000 0.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 3.0000 0.0000</light_ray_mult> increase to double (0,6000) besides the on one`s on 0

Visual Settings.dat

V1

rain.NumberParticles 16384 to 32768 to 65536

heightReflect.width 100.00 to 10

heightReflect.height 220.00 to 22

V2

rain.NumberParticles 32768 to 65536

rain.UseLitShader 1.00 to 0.00

# Cloud generation

cloudgen.frequency 2.0 to 4.0

// Puddles

puddles.scale 0.015 to 0,005

puddles.range 0.15 to 0,30

puddles.depth 0.9 to 1,8

puddles.depthtest 0.200 to 0,400

puddles.strength 0.5 to 1,0

puddles.animspeed 30.

puddles.ripples.minsize 0.012

puddles.ripples.maxsize 0.02

puddles.ripples.speed 10 to 5

puddles.ripples.minduration 4.0 to 2,0

puddles.ripples.maxduration 5.0 to 10,0

puddles.ripples.dropfactor 0.8 to 0,2

puddles.ripples.windstrength 0.03

puddles.ripples.ripplestrength 0.7

puddles.ripples.winddamping 0.05

puddles.ripples.playerspeed 10.0

puddles.ripples.playermapsize 8

V3

#Values to use with rain collision map

raincollision.specularoffset 1.00 to 0,25

raincollision.waterspeed 1.00 to 0,50

rain.NumberParticles 65536 to 131072

rain.diffuse 1.00 to 1,50

Shaders

Inserted shaders

Reliefmapping & bleach shader

LIQUIDFX

Tresholds van regensporen aangepast

Nav.dat

SECTORS_PER_NAVMESH = 3

SECTORS_PER_NAVNODES = 12 to 24

NAVMESH_LOAD_DISTANCE = 212 to 424 to 50

RELATIVE_THREAD_PRIORITY = 8

MAX_NUM_NAVMESHES_IN_ANY_LEVEL = 10099

MAX_NUM_AUDMESHES_IN_ANY_LEVEL = 1000

MAX_NUM_NAVNODES_IN_ANY_LEVEL = 400

MAX_NUM_DYNAMIC_NAVMESH_TYPES = 40

Gameconfig

<ConfigPopulation>

<ScenarioPedsMultiplier value="100"/> to 200 to 600 to 1200

<AmbientPedsMultiplier value="100"/> to 200 to 600 to 1200

<MaxTotalPeds value="200"/> to 400 to 800 to 1600

<VehicleAmbientDensityMultiplier value="100"/> to 300 to 600

<VehicleParkedDensityMultiplier value="100"/> to 300

<VehicleUpperLimit value="130"/> to 260

<VehicleMaxCreationDistance value="255"/> to 510

Link to comment
Delen op andere websites

THE FURRY UPDATY

De meest onzinnige update, maar je moet toch wat

Gezien ik aan het rommelen was met shaders heb ik uit pure verveling de furr shader van R* in de prullenbak gepleurd.

Vervolgens heb ik met me ass een bibliotheek op gezocht, en thuis gekomen heb ik een bedank brief & koekjes op de post gedaan aan: "Sarah Tariq"

OLD FURR SHADER

Old_Fur_Shader.jpg

NEW FURR SHADER BY SARAH TARIQ

2015_08_09_00104.jpg

New_Fur_Shader.jpg

LOADING SCREEN FOR NEXT UPDATY

2015_08_09_00095.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

V0.51

80+ Shaders toegevoegd en bruikbaar voor Gta V gemaakt smile3.gif

Mede de Whitepapers van AMD, NVIDIA & Crytek hebben erg geholpen.

Ook erg verbaasd over "lucky clouds" een techniek die uit 2009 stamt en volgens mij is ontwikkeld door Intel.

od3NquV.jpg

Ywz9Ft5.jpgHbE49d6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...