Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

L.A. Noire

L.A. Noire

Ontwikkelaar: Team Bondi

Uitgever: Rockstar Games

Genre: Actie en Avontuur

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 1

Release: 20 mei 2011

Demo: Onbekend

lanoire12.th.jpg lanoire07.th.jpg lanoire06.th.jpg lanoire10.th.jpg lanoire05.th.jpg

lanoire01.th.jpg lanoire09.th.jpg lanoire11.th.jpg

Edited by Visser23

• Replies 484
  • Views 119.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Ja, alleen de levertijd duurt dan 1 of 2 dagen meer. De verzendkosten voor België blijven hetzelfde als voor Nederland.

Voor zover ik weet is er behalve dat hij in de lente uit zal komen, niks bekend over de release date.

Bij de Game Mania krijg je in principe gewoon een sms'je, dit was bij mijn eerdere pre-orders in ieder geval wel zo (je kunt per pre-order zelfs aangeven naar welk nummer die sms moet worden gestuurd). Thuisbezorging hangt af van de winkel, een internetbedrijf als Bol.com zal dat wel doen, maar bij een normale winkel als Game Mania/Free Record Shop denk ik niet (kan natuurlijk per vestiging afwijken, dus kijk altijd op die website van die winkel rond!).

Bij de Free Record Shop krijg je een e-mail/sms/telefoontje dat je game voor je klaarligt en dat je hem kan komen ophalen :).

Voor zover ik weet is er behalve dat hij in de lente uit zal komen, niks bekend over de release date.

Bij de Game Mania krijg je in principe gewoon een sms'je, dit was bij mijn eerdere pre-orders in ieder geval wel zo (je kunt per pre-order zelfs aangeven naar welk nummer die sms moet worden gestuurd). Thuisbezorging hangt af van de winkel, een internetbedrijf als Bol.com zal dat wel doen, maar bij een normale winkel als Game Mania/Free Record Shop denk ik niet (kan natuurlijk per vestiging afwijken, dus kijk altijd op die website van die winkel rond!).

Bij de Free Record Shop krijg je een e-mail/sms/telefoontje dat je game voor je klaarligt en dat je hem kan komen ophalen :).

haha ik doe hetzelfde.

Uhm, door al die release dates van games ben ik mijn geboorte dag vergeten :S

Maar ik hoop dat hij in minimaal in februari uitkomt dan ben ik namelijk jarig. R* kennende zal hij wel ergens in Summer "11 uitkomen.

Lijkt me wel een super toffe:7 game, soort van Maffia 2 maar dan beter althans dat hoop ik.

Screens zien er goed uit, de verhaaltjes er omheen ook, ben alleen nog steeds niet overtuigd, met name hierdoor:

Though L.A. Noire is an open-world game (explore L.A. if you like, see the sights, admire the pedestrians), there aren't mini-games to be played or side quests to complete or pigeons to shoot. L.A. Noire is a far more linear game, that puts an emphasis on the journey, moreso than the destination, and one where the narrative and the characters take a central role, with far fewer distractions

Beetje Mafia II praktijken. Een zogenaamde Free Roam game, waar naast en na de story geen klote te doen is, met als gevolg dat hij na de story in de kast verdwijnt. Valt me toch een beetje tegen van Rockstar eigenlijk.

Heb trouwens nog niks van een Multiplayer gelezen, is daar iets van bekend?

• 2 weeks later...

Hoest, kuch

Oh, volgens mij heb ik last van de zoekfunctie een verkoudheid ofzo.

Twano heeft dit topic waarschijnlijk geopend omdat in die andere topic's geen leven meer zat :7

Wordt wel heel raar om met een Rockstar game, de cop gaan uithangen. :7

Het word een mooie game. hij komt zeker in mijn collectie.

• Author

Nieuwe Screenshots van L.A. Noire!

lanoire_newswire11171001.jpg

lanoire_newswire11171002.jpg

lanoire_newswire11171003.jpg

lanoire_newswire11171004.jpg

Ik heb ook even de wallpaper gedownload en nu heb ik een mooie background op pc van LA Noire _O_