Jump to content
Geplaatst:
comment_1751532

L.A. Noire

Ontwikkelaar: Team Bondi

Uitgever: Rockstar Games

Genre: Actie en Avontuur

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 1

Release: 20 mei 2011

Demo: Onbekend

lanoire12.th.jpg lanoire07.th.jpg lanoire06.th.jpg lanoire10.th.jpg lanoire05.th.jpg

lanoire01.th.jpg lanoire09.th.jpg lanoire11.th.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 484
  • Bezichtigingen 115.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1766669

Een kijkje achter de schermen bij L.A. Noire!

lanoire_tech_A4.png
Coming this Thursday, December 16th - a special look behind the scenes of L.A. Noire featuring the revolutionary MotionScan technology that helps create the "thrillingly lifelike" renditions as seen in the recently released First Trailer - along with interviews with the cast and makers of the game.

www.rockstargames.com/lanoire

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1779215

Ik wacht eerst op wat meer info. Hopelijk word ie niet uigesteld. Bij RDR duurde het nog een maand voordat die uit zou komen toen ik te zien kreeg dat het voor 2 maanden was uitgesteld. Ik wil wel dat het een goed game word alleen duurt het me te lang.

Geplaatst:
comment_1779446

Ik wacht eerst op wat meer info. Hopelijk word ie niet uigesteld. Bij RDR duurde het nog een maand voordat die uit zou komen toen ik te zien kreeg dat het voor 2 maanden was uitgesteld. Ik wil wel dat het een goed game word alleen duurt het me te lang.

Ik ook wel, maar ik ben eigenlijk nu al enthousiast over L.A. Noire. Ik heb op R*.com al veel dingen gezien en zien er echt mooi uit.

Maar ze zeggen wel dat het geen game is voor de doorsnee GTA speler.

Geplaatst:
comment_1779512

Een vraag: is het GTA-achtig? (Zoals RDR) Ik weet wel dat het een sandbox is (freeroam).

Ik denk dat het daar totaal niet mee te vergelijken is. Het is op de eerste plaats door een compleet andere ontwikkelaar gemaakt dan GTA. Daarnaast is het dit keer zover ik begrijp de bedoeling misdaden "op te lossen" op welke manier dan ook. Waar het in GTA eigenlijk juist vaak om het maken van de misdaden gaat :puh:

Ik hoop echt dat deze game goed zal zijn, de setting en de opzet van de game spreken mij beide zeer aan. Ook de techniek wat gezicht animaties welke revolutionair is spreekt mij zeer aan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1785850

LA Noire developer interview

Creating a New Genre of Videogames:" The Daily Telegraph Interviews Rockstar & Team Bondi on L.A. Noire

De Britse krant Daily Telegraph heeft een interview afgelegd met Jeronimo Barrera van Rockstar Games en Brendan McNamara van Team Bondi. Met onder meer de technologie en de gameplay die word besproken en meer!

Bekijk hier het volledige interview!

LA%20Noire_screenshot_109.jpg

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.