Jump to content
Geplaatst:
comment_1751532

L.A. Noire

Ontwikkelaar: Team Bondi

Uitgever: Rockstar Games

Genre: Actie en Avontuur

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 1

Release: 20 mei 2011

Demo: Onbekend

lanoire12.th.jpg lanoire07.th.jpg lanoire06.th.jpg lanoire10.th.jpg lanoire05.th.jpg

lanoire01.th.jpg lanoire09.th.jpg lanoire11.th.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 484
  • Bezichtigingen 115.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1801264

Lijkt meer op GTA dan ik verwacht had.

Die gedachte had ik nou ook, alleen ik vind dat dus helemaal niet erg! Ben erg enthousiast geworden over de game na het zien van deze trailer/gameplay/ hoe je het wilt noemen.

Geplaatst:
comment_1803738

Man, ik dacht zal wel een saaie game worden. Maar sinds die Trailer ben ik er toch over gaan denken. Als hij uit is hoor ik van jullie wel hoe hij is. En ik ga eerst ook wat Gameplay video's bekijken. Maar ik denk toch wel dat dit een top game wordt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1806762

Ga er inderdaad maar niet van uit, Rockstar heeft nog voor geen enkele game een demo uitgebracht, voor zover ik weet. Er komt vast en zeker een Special Edition of iets dergelijks, maar of ik die ga aanschaffen is nog maar de vraag. Ik hoop dat er wat leuke goodies bijzitten en wat andere dingen waar je wat aan hebt.

@TekaLoca: Die artwork ziet er echt schitterend uit, zo zie je maar weer dat de 'tekenstijl' van Rockstar met het jaar beter word. Dit is toch wel een klein kunstwerkje. :bier:

Geplaatst:
comment_1806768

Ik hoop dat er ook een Demo komt. Gaan jullie hem ook Pre-orderen?

Hmm ik weet het nog niet, de game ziet er prachtig uit. Nog beter als GTA IV zelfs, alleen er komen teveel games dit jaar uit. Ik moet ook nog geld over houden voor Driver San Fransisco, Motorstorm 3, Saints Row 3, Pokemon White, en wellicht GTA V als die eind dit jaar uit zou komen, en er zal ook nog wel een nieuwe Call of Duty komen zoals dat elk jaar wel het geval is.

Dus ik laat L.A Noire helaas liggen vrees ik, GTA V of hoe de volgende GTA ook mag heten word me volgende aankoop voor rockstar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.