Jump to content

GTA V map nagemaakt in Minecraft!


Dexist

Recommended Posts

N11ck, samen met zijn team, is bezig met het namaken van de gehele map van GTA V in Minecraft en wel in een schaal van 1 op 1! Hij gebruikt een soort van overlay van de map van GTA V waar mee hij kan zien waar elk gebouw moet komen te staan. Wel moet hij blok voor blok alle gebouwen etc. invullen. Hij is er dan ook al sinds 10 januari mee bezig :puh:

Dit is zijn meest recente filmpje en zie je hoe hij te werk gaat:

Best mooi om te zien.

Hier nog het eerste filmpje in de reeks.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ziet er echt ongelooflijk lekker uit. Gaat vast nog een paar maanden duren voor ze ermee klaar zijn, maar het gaat er sowieso goed uitzien. Misschien dat andere mensen er dan adventure maps in gaan maken of zelfs hele storylines? Dit project wil ik wel in de gaten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sodeju, dat is echt héél veel werk! Het zou echter ook fantastisch zijn als hij z'n map beschikbaar stelt als download, omreden dat ik 'm zeker wel

erover wil beschikken, indien m'n laptop die map wel bij kan benen. Voorlopig ziet het er gaaf uit! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een server met de map. N11cK.net is het adres.

Kon er wel inkomen maar het laad allemaal niet zo goed. Wat ik zag zag er mooi uit en ik kon het herkennen :puh:

Was ook een dynamap maar die doet het niet :(

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geraak makkelijk op de server. En ook de dynmap is geen probleem. Het laadt wel traag, maar wat verwacht je met zo'n grote map?

Ze zitten hier trouwens Nederlands te praten, verschoot ik even van. Blijkbaar is N11CK een Nederlander en enkele builders hier ook. Voertaal voor het project is wel Engels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

N11cK en zijn team zijn nog steeds bezig met het maken van deze map. Maandje geleden uploadde hij deze cinematic, en laat daar een mooi deel van wat af is zien.

Ziet best mooi uit op sommige stukken!

Ook heeft hij tegenwoordig een tweede schermpje in het filmpje staan waar hij GTA V in laat zien; zo kan je dus direct zien hoe het er in Minecraft en GTA V uit ziet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze doen het toch al vrij goed lijkt het. Zo afgaand op wat ze allemaal tonen hebben ze de regio rond Pillbox nog altijd niet echt verlaten, maar het blijft een indrukwekkend project om volgen zo. Ben benieuwd of ze het ooit allemaal gaan afmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Godnondeju, wat ziet 't er oogverblindend uit! Alles is tot in de kleinste details uitgewerkt en daarom was alles voor mij zó herkenbaar, prachtig! :o

Alleen, ik betreur me aan één klein dingetje; 't grootste deel van de gebouwen die ik in het filmpje had gespot zijn spijtig genoeg ontoegankelijk. Maar

da's in GTA V ook zo. Het overige gedeelte ziet het er prima uit. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Godnondeju, wat ziet 't er oogverblindend uit! Alles is tot in de kleinste details uitgewerkt en daarom was alles voor mij zó herkenbaar, prachtig! :o

Alleen, ik betreur me aan één klein dingetje; 't grootste deel van de gebouwen die ik in het filmpje had gespot zijn spijtig genoeg ontoegankelijk. Maar

da's in GTA V ook zo. Het overige gedeelte ziet het er prima uit. :tu:

Tja, ik denk dat als ze bij elke gebouw wat ze maken ook nog eens een interieur moeten maken dan zijn ze 2x zolang bezig als ze nu zijn. :puh: Ik stoor me er dan ook absoluut niet aan dat ze het gewoon dicht houden. Dan hoeven ze alleen maar de buitenkant te maken en van binnen is het dan waarschijnlijk leeg. Heeft zoveel tijd nodig ook nog een interieur maken. :puh:

Ziet er echt goed uit. Ik herken ook alles! :D Ik ben benieuwd hoe ze het woestijngedeelte aanpakken. Alleen maar zand, heuvels en precies waar er een boompje staat het ook echt exact na maken??? :puh: Ze doen het echt heel mooi. Ik zou het niet kunnen (Of willen :cab:).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...