Jump to content

Sharingans Eye on Time Trial


.Sharingan

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik ga vanaf heden proberen om elke week de time trials vast te leggen op video. Zodat het voor jullie gemakkelijker wordt om deze te finishen. Want het kan soms nog wel eens lastig zijn.

Helaas heb ik de eerste 2 trials gemist..

Great Ocean Highway - Time to beat 2:04:900

Mount Gordo - Under Par Time - Time to beat 00:46:300

End to end - Under Par Time - Time to beat 04:09:50

Fort Zancudo - Under Par time - Time to beat 01:44:00

Time Trials - Storm Drain - Under Par time - Time to beat 00:38:500

Time Trials - Up Chiliad - Under Par time - Time to beat 01:10:10

Sawmill- Under Par Time - Time to beat 02:15:00

Mocht een WikiGTA medewerker deze videos willen gebruiken geef ik hierbij mijn toestemming.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    14

  • FlexxNL

    6

  • ERRWINS

    4

  • cyrus_beukbaard

    3

Leuke video, maar wat een klote muziek. :7
Leuke video, maar wat een klote muziek. :7
haha maat.

Kwam er na het renderen pas achter dat het laatste stuk dupstep was.. :7 begin is wel nice.

Zijn er überhaupt mensen die het binnen de tijd hebben gereden? Wat is de reward?

Je ziet toch dat ik het haal :cab: maar je verdient 51k en hoeveel rp precies weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is echt niet tedoen je bent al 25 seconde bezig o die berg op tekomen dan nog naar het punt rijden

De vorige was ook al niet tedoen

Die tijden zijn gewoon gecheat ofzo dat kan niet anders die tijd is onmogelijk om zo terijden

Op die manier kan je inderdaad zoveel geld en alles winnen

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn gewoon noob, mij uitmaken voor cheater omdat je het zelf niet haalt... :t Volg de lijn die ik rijd op de video en het is te doen..

Edit, en de vorige was 10x makkelijker als deze..

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn gewoon noob, mij uitmaken voor cheater omdat je het zelf niet haalt... :t Volg de lijn die ik rijd op de video en het is te doen..

Edit, en de vorige was 10x makkelijker als deze..

Ik maak je niet uit voor cheater of wel ? Ik zeg niet Sharingan jij bent een cheater dat maak je er zelf van ga geen dingen zeggen die ik dus niet gezegt heb en zal ik ook zeker niet zeggen dat je een cheater bent om dat ik dus niet weet of het zo is ja of nee

Goed lezen wat er staat voor je uberhoud iets terug zegt er over

Ik zeg dus dat de tijden gecheat zijn ofzo want het is gewoon onmogelijk zulke tijden tekunnen rijden

Mij uit maken voor noob ?

Nu zeg zelf ook iets over iemand dat je niet eens weet over iemand of het daad werkelijk ook zo is ja of nee

Altijd maar die voor oordelen over iemand hebben lekker makkelijk mensen

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Pino, is 1982 je geboortedatum? Zoja heb ik erg veel medelijden met je. Je hebt me misschien niet direct een cheater genoemd maar het komt er wel op neer. Maar hoe the fuck kun je denken dat de tijden gecheat zijn? Je ziet DUIDELIJK in de video's dat het haalbaar is. Dat jij zelf te NOOB, yeah i said it again, bent om het te halen ga dan alsjeblieft niet hier mekkeren dat het onmogelijk is te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja 1982 is me geboorte datum

Dankje wel dat je medelijden met me hebt

Ik noem jou niet direct een cheater hoe kan het dan wel daar op neer komen dat kan dus niet

Dat is het zelfde als je doet iets maar eigenlijk ook weer niet dat kan ook niet

Ik denk inderdaad dat de tijden gecheat zijn ja om dat het dus onmogelijk is om dat tekunnen behalen

Je mag mij noemen wat je wil ik weet wel beter

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...