Jump to content
Geplaatst:
comment_2343898

Hey iedereen,

Ik ga vanaf heden proberen om elke week de time trials vast te leggen op video. Zodat het voor jullie gemakkelijker wordt om deze te finishen. Want het kan soms nog wel eens lastig zijn.

Helaas heb ik de eerste 2 trials gemist..

Great Ocean Highway - Time to beat 2:04:900

Mount Gordo - Under Par Time - Time to beat 00:46:300

End to end - Under Par Time - Time to beat 04:09:50

Fort Zancudo - Under Par time - Time to beat 01:44:00

Time Trials - Storm Drain - Under Par time - Time to beat 00:38:500

Time Trials - Up Chiliad - Under Par time - Time to beat 01:10:10

Sawmill- Under Par Time - Time to beat 02:15:00

Mocht een WikiGTA medewerker deze videos willen gebruiken geef ik hierbij mijn toestemming.

Bewerkt: door .Sharingan

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2348560

Klopt. Time Trials zijn onderdeel van de Freemode events update en die zijn exclusief voor currentgen en PC.

End to end - Under Par Time - Time to beat 04:09:50

GTA Online - Time Trials - Fort Zancudo - Under Par time - Time to beat 01:44:00. Heb deze echt op het nippertje gehaald. :D

Geplaatst:
comment_2350987

Het klopt niet helemaal dat je de time trial zovaak kan doen als je wil

Ik heb hem nu 5 keer gedaan 1 keer gelukt en 4 keer niet en na de 5de keer is de time trial weg

Er zit dus wel degelijk een limiet aan dus

Voor de rest is die time trial op GTA Online echt zo nep en fake als de tieten van kim holland

Want het is gewoon echt niet tedoen die shit

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2352519

Vind het raar dat Rockstar Time Trial niet naar PS3/360 heeft gebracht. De console's kunnen dat nog prima aan lijkt me.

Overigens een tip voor de laatste time trial, probeer zo min mogelijk airtime te krijgen met je motor. Een kleine jump kost je al ettelijke secondes!

Geplaatst:
comment_2352522

Vind het raar dat Rockstar Time Trial niet naar PS3/360 heeft gebracht. De console's kunnen dat nog prima aan lijkt me.

Dat lijkt mij ook. Toch vermoed ik dat Rockstar zijn publiek liever ziet overstappen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.