Outtakes 9 leden hebben gestemd
-
1. Welke outtake had jij het liefst wél in GTAA gezien?
-
Third person view (in plaats van top down view)1
-
GTAA als port van GTA III (in plaats van prequel)0
-
Een functionerende straaljager en volledige toegang tot Francis Int. Airport3
-
Multiplayermodi1
-
Een travestietpersonage1
-
De grafische stijl van Crawfish Interactive3
-
De barrel0
-
Anders, namelijk.. (zie post)0
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
GTAA heeft een turbulent productieproces gekend. Verschillende functies en ideeën hebben de uiteindelijke game niet gehaald. Zie de outtake-pagina op wikigta voor meer informatie over de ontwikkeling van GTAA.
Zie voor een discussie over third person view in GTAA dit topic. De GBA-versie van Driv3r maakt wél gebruik van third person view. Zie onderstaande video (in de spoiler) om een indruk te krijgen hoe GTAA er in third person view uit had kunnen zien.
Zie onderstaande screenshots voor de grafische stijl die Crawfisch Interactive overwoog te gebruiken en tevens de het travestietpersonage.
Welke van deze functies had jij het liefst wél in de uiteindelijke game gezien? Welke functie had de game voor jou veel interessanter gemaakt?
Mijn voorkeur gaat uit naar de multiplayermodi. Als ik kijk hoeveel plezier ik uit de multiplayermodi van Mario Kart Super Circuit en de Pokémon-games heb gehaald kan ik mij niet voorstellen dat dat bij GTAA niet het geval was geweest. Hopelijk was er in dat geval wél een free roam-mode bijgevoegd en was er een optie voor beperkte multiplayerfuncties wanneer er maar één cardridge was (zoals dat ook bij Mario Kart Super Circuit het geval was).
Een functionerend vliegtuig lijkt me overigens ook wel interessant in een top down game.
Bewerkt: door Dotz