Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Online] Vraag en antwoord

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

Voor technische vragen, kun je hier terecht.

  • Replies 506
  • Views 113.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Gaan we proberen, dank je!

Ik lees, als ik gta opstart, dat je een clubhouse kan kopen en daarmee geld kan verdienen. Ik heb op 'dynasty 8' gekeken maar kwam daar geen clubhouse tegen.....

je moet op de nieuwe website van maze bank zijn waar schuin het woord foreclosure staat. dit is een niwue site waar je clubhuizen kunt kopen. de clubhuizen zelf zijn niet zo duur. ik heb er 1 voor 200.000 alleen de updates voor de clubhuizen zijn duur en de bedrijven en update voor de bedrijven zijn duus. reken maar snel dat je meer dan 2 miljoen moet hebben om een standaard clubhuis en een bedrijf met upgrades te kunnen kopen.

Ah oke, goed om te weten.

Wat je zei over de chat met ander gamers heb ik niet kunnen vinden

als je je touch pad van je ps4 controller ingedrukt houd krijg je een interactie menu. een stukje in die lijst naar beneden staat chat met daarachter de optie om te veranderen

Dank je

goedemiddag Allen,

ik ben nieuw hier en ik heb een vraag betreft biker gangs.

Gisteren heb ik een clubhuis gekocht en een vriend VP gemaakt.

en een andere bekende srgt in arms.

maar nu zijn ze beide offline geweest en zitten ze niet meer bij mijn mc terwijl ze beide motor en dergelijke hebben gekocht.

wie kan mij helpen ?

alvast bedankt

Jelle

goedemiddag Allen,

ik ben nieuw hier en ik heb een vraag betreft biker gangs.

Gisteren heb ik een clubhuis gekocht en een vriend VP gemaakt.

en een andere bekende srgt in arms.

maar nu zijn ze beide offline geweest en zitten ze niet meer bij mijn mc terwijl ze beide motor en dergelijke hebben gekocht.

wie kan mij helpen ?

alvast bedankt

Jelle

Dat klopt, je moet leden voor een bedrijf (CEO) of een motorclub elke keer als ze de sessie verlaten of offline gaan, weer opnieuw toevoegen als ze weer in je sessie zijn. :)

Dat klopt, je moet leden voor een bedrijf (CEO) of een motorclub elke keer als ze de sessie verlaten of offline gaan, weer opnieuw toevoegen als ze weer in je sessie zijn. smile3.gif

Echt waar? Wat een dikke fail :7

Dat klopt, je moet leden voor een bedrijf (CEO) of een motorclub elke keer als ze de sessie verlaten of offline gaan, weer opnieuw toevoegen als ze weer in je sessie zijn. smile3.gif

Echt waar? Wat een dikke fail emo.gif

het is nu eenmaal zo. dit was al bij VIP met de bodyguards. ik vind het ook jammer dat je geen vaste motorclub kunt maken. gewoon als een lid erbij komt erbij blijven ook als je offline gaat zou beter zijn

Jezus wat slecht :-(, R* is duidelijk niet meer wat het geweest is.

Als ik online game en ik ga dood kom ik regelmatig niet terug waar ik doodging.

Mij is verteld dat als ik het Interactieve Menu ga ik daar een Personal Vehicle oproep kan doen, die krijg ik nog niet gevonden.

Er stond op de kaart dat er een cocaine lockup was, als ik daar weg ging moest ik de gele lijn volgen die op de map stond, eenmaal op deze plek aangekomen was er niks te zien......?

Als je dood gaat spawn je altijd een stukje verder op, meestal een straat verder. Het 'oproepen' van jouw Personal Vehicle kan volgens mij alleen als je een huis/garage hebt, aangezien jouw auto door de Mechanic van jouw garage wordt gebracht. :)

Als ik online game en ik ga dood kom ik regelmatig niet terug waar ik doodging.

Mij is verteld dat als ik het Interactieve Menu ga ik daar een Personal Vehicle oproep kan doen, die krijg ik nog niet gevonden.

Er stond op de kaart dat er een cocaine lockup was, als ik daar weg ging moest ik de gele lijn volgen die op de map stond, eenmaal op deze plek aangekomen was er niks te zien......?

Wat bedoel je hier precies mee? Misschien dat we je hier verder mee kunnen helpen als je het wat duidelijker kunt verwoorden? :)

Ik zou via het interactieve menu mijn auto kunnen 'oproepen'.

Iets heel anders; raad je aan om eerst een warehouse te kopen om zo een 'business' op te starten ( nog geen idee hoe dat in werk gaat). Als je zon 'warehouse' koopt kun je dan automatisch een bedrijf opstatten?

- of (was ik zelf een keer van plan) kan ik beter een hele snelle bak kopen zodat ik, als je lid word van bijv een (motor)club en je pakketjes ophalen/stelen, dat je dan ook de mogelijkheid hebt en andere spelers je niet te snel af zijn.

Iemand hier ervaring met G2A en/of kinguin? Wil daar V gaan kopen, maar weet niet of het te vertrouwen is. En is die key ook goed genoeg voor online?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.