Jump to content
Geplaatst:
comment_2400270

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

Voor technische vragen, kun je hier terecht.

• Reacties 506
  • Bezichtigingen 108.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2412133

Dan zal ik Trevor eens bellen voor een missie

Je kunt deze missies, als je ze hebt vrijgespeeld, ook starten via het menu.

Pauzemenu > GTA Online > Jobs > Host Job > Rockstar Created > Contact Missions

Daar zie je vervolgens een lijst met missies die je vrijgespeeld hebt. ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2414865

Ik doe gta5 op ps4. Als ik een adventure missie doe zeg maar en ik gooi mezelf eruit om andere dingen te kunnen doen, duurt het soms erg lang voordat ik weer kan gamen. Vaak blijft er dan zon schermpje van reclame in beeld. Komt dit bij iemand bekent voor?

Geplaatst:
comment_2414975

Ik doe gta5 op ps4. Als ik een adventure missie doe zeg maar en ik gooi mezelf eruit om andere dingen te kunnen doen, duurt het soms erg lang voordat ik weer kan gamen. Vaak blijft er dan zon schermpje van reclame in beeld. Komt dit bij iemand bekent voor?

Op de xbox one ook wel eens last van. Komt het als je van Story mode naar Online gaat of van Jobs/Missies naar Freedmode (online)? Het beste is om het spel dan even opnieuw op te starten. Je kan ook het spel online laten opstarten.

Geplaatst:
comment_2415743

Ik wilde weer es de Story Mode spelen. Nu krijg ik de 2e man die ik naar Maud moet brengen voor geld en hij in de cel, niet vinden. Ik dacht dat ik hem moest vinden OF achteraf bij een boerderij waar ze wiet kweken OF langs de snelweg, waar je komt om onder het spoor door te rijdenen dan kom je op een soort binnenplaats terecht met tenten enzo. Iemand?

Geplaatst:
comment_2415744

Ik wilde weer es de Story Mode spelen. Nu krijg ik de 2e man die ik naar Maud moet brengen voor geld en hij in de cel, niet vinden. Ik dacht dat ik hem moest vinden OF achteraf bij een boerderij waar ze wiet kweken OF langs de snelweg, waar je komt om onder het spoor door te rijdenen dan kom je op een soort binnenplaats terecht met tenten enzo. Iemand?

Wat is de naam van de persoon? Op WikiGTA staat een beschrijving waar je de mannen kunt vinden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.