Jump to content
Geplaatst:
comment_197445

Slimm en ik hadden op het idee te komen om een topic te beginnen waar je door iedereen kan worden geholpen, omdat er best veel topics zijn die over *sitehulp* gaan.

Dus stel hier al je vagen over:

- Html

- Php

- Frontpage

- Dreamwaver

- Domeinen

- Forum's

- En alle andere dingen voor je site.

Hopelijk wordt het een succes, en hopelijk worden jullie veel geholpen.

Groeten,

Andyman + Slimm

Bewerkt: door andyman

• Reacties 707
  • Bezichtigingen 65.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_339948
Ik snap je vraag niet helemaal, je wilt het op frames laten lijken terwijl ze er niet zijn. Bedoel je gewoon een stukje waar een scrollende tekst in staat?

Laat maar het is al gelukt. :Y

Geplaatst:
comment_345520

Ik ben het zat. :-(

Ik heb steed geprobeerd een IPB 1.3 te installeren op Wyger. Maar het lukt met niet. Ik zie telkens codes etc.

Kan iemand die er verstand van heeft er eentje voor mij registreren. En als die het registreer, kan die met de naam: Gangsta er eentje registreren. :{

Alvast heel heel heel erg bedankt!

(Contact via PB) :)

Geplaatst:
comment_352056

Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb een forum gemaakt en ik wil een document uploaden voor mijn forum waar kan ik dat doen.

Als het verkeerd staat dan sorry.

Geplaatst:
comment_352415
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb een forum gemaakt en ik wil een document uploaden voor mijn forum waar kan ik dat doen.

Als het verkeerd staat dan sorry.

Hey GTA Liefhebber.

Misschien klink ik nu heel dom, maar ik heb hier gisteren een uitgebreide tutorial over geschreven, en hij is zelfs gepinned.. Bijna alle goede bulletin boards (Forums) staan daar uitgebreid besproken. Je moet eerst even kijken voordat je post..

Klik hier!

Groeten en succes, ViceAgent.

Geplaatst:
comment_354418

Je moet sowieso geen IPB 1.3 installeren aangezien deze onveilig is. Alleen de recentste betaalde versies zijn veilig.

Indien je 1.3 toch veilig wilt krijgen zal je een heleboel moeten herscripten aan de hand van het forum van IPB.

Sommige webhosts hebben ook maatregelen genomen tegen de gaten in IPB. Hier hoef je dus eigenlijk niets te doen.

Geplaatst:
comment_354595

Bv betaalde hosts zijn zeker goed als beveiling.

Wat ik heb gehoord is dat oude versies van IPB(1.3.1 enzo) niet werken op de nieuwere versies van php. :ch:

Klopt dit?

Geplaatst:
comment_354611

Hey Samurai.

Het klopt inderdaad dat de oudere versies van Invision Power Board, de gratis versies dus, niet werken onder de nieuwste versie van PHP( PHP 5). Er zijn nog veel betaalde en onbetaalde hosts die PHP 4 draaien waar dit dus totaal geen probleem is.

Een ander nadeel van Invision Power Board 1.3.1 is dat je er geen support meer voor kan krijgen van de organisatie, heb je dus een serieus probleem, kun je niet meer zomaar bij Invisionpower terecht. Maar gelukkig wel in dit subforum.

Groeten, ViceAgent!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.