Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[VI] Politieke Contest - Reactietopic

large.58fc8ac395a56_PolitiekeContest.jpg
 

Dit topic is bedoeld voor reacties van de GTA V's Politieke Contest. Bij vragen of onduidelijkheden kan je een reactie achter laten.

Aanmelden kan tot en met Zondag 30 april 12:00.

Voor uitleg van de contest kan je terecht in het Hoofdtopic.

Aanmelden kan in het inschrijftopic.

Featured Replies

  • Author

Toevallig nog één iemand die geïnteresseerd is om mee te doen? In dat geval kunnen er drie teams van vier personen komen. :)

Op 2017-4-30 om 14:49, Bassieboy35 zei:

Toevallig nog één iemand die geïnteresseerd is om mee te doen? In dat geval kunnen er drie teams van vier personen komen. :)

Ik meld me aan.

Op 2017-4-30 om 14:49, Bassieboy35 zei:

In dat geval kunnen er drie teams van vier personen komen

Is het niet leuker om 4 teams van elk 3 spelers te doen?

  • Author
45 minuten geleden, Votair zei:

Ik meld me aan.

Top, dankjewel! Je zit in partij 3.

 

35 minuten geleden, Guardian1980 zei:

Is het niet leuker om 4 teams van elk 3 spelers te doen?

Dat zou nu in principe kunnen, maar om de werkdruk niet al te hoog te leggen lijkt een team van vier mij wat beter. De samenwerking kan er wel moeilijker op worden, maar dat laat ik aan de partijen over. ;)

Ik dacht er ook aan omdat dat de stemmers later in de contest meer opties geeft om op te stemmen.

  • 4 weeks later...

Kom maar op met de inzendingen van opdracht 3 :eten: 

  • Author

Tot nu praat ik over een inzending, ik wacht helaas nog de andere partij. Ik hoop dat ik z.s.m. reactie heb. :) 

  • Author

Excuus, ik heb vergiftiging en vermoorden even door elkaar gehaald. Beide partijen kozen daarvoor en heeft geen invloed op de uitslag. ;) 

  • Author

Wit van 'we geven ons over'? 

Het zou zeer passend zijn voor het soort partij dat we speelden om bij een overwinning de verantwoordelijkheid af te schuiven, maar helaas, we accepteren!

 

Ik wil Bassieboy35 trouwens ook nog bedanken en feliciteren voor deze leuke contest, met toch een zekere diepgang die het direct interessanter maakte. Een beetje vormgeving en achtergrondverhalen doen veel om van een simpele contest een leuk platform te maken. Hopelijk hebben de andere partijen en leden eenzelfde ervaring gehad, ik vond het alleszins zeer leuk!

:D We still won't share our beaver with anyone! 

 

Klasse gedaan, @Bassieboy35!

OUP, gefeliciteerd met de overwinning. Ik vrees voor de bewoners van San Domingo, maar als dit is wat zij willen, dan hoop ik dat ze het krijgen ;)

 

@Bassieboy35, erg leuke contest, top georganiseerd :tu: 

8 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Excuus, ik heb vergiftiging en vermoorden even door elkaar gehaald. Beide partijen kozen daarvoor en heeft geen invloed op de uitslag. ;) 

Dacht ik al :puh: Verder weer een goede organisatie van jou, top gedaan. ;) Gefeliciteerd winnaars. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.