Jump to content
  • Reacties 61
  • Bezichtigingen 63.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nissan
    Nissan

Ik ga dit thread gewoon even lekker necro'en, who cares, right? Ik heb zelf niet per sé het idee dat Forums een veroudert idee zijn. Ook de jeugd neemt immers deel aan boards als Reddit, ook 4chan (ms

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2477763

Ik ga dit thread gewoon even lekker necro'en, who cares, right? Ik heb zelf niet per sé het idee dat Forums een veroudert idee zijn. Ook de jeugd neemt immers deel aan boards als Reddit, ook 4chan (mss dom voorbeeld) is ook altijd nog actief. Ik heb eerder het idee dat GTAF draaide op een vast clubje dat door de jaren heen altijd het Forum bleef bezoeken. Laten we niet vergeten wat voor vriendschappen hier zijn ontstaan buiten de website! Het gebrek aan (voldoende) enthousiast nieuw bloed samen met het feit dat de GTA franchise echt op sterven lag tot de eerste GTA 6 trailer doet ook echt geen goed. Tijdens en na de V release, hell zelfs veel later nog, was er voldoende activiteit. Maar men raakt uitgekeken op eeuwig dezelfde game moeten spelen en wordt ook ouder en krijgt andere interesses. Gevolg is dat het Forum gewoon in de vergetelheid van het internet terecht komt. Zonde, maar begrijpelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.