Jump to content
  • Replies 77
  • Views 65.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nissan
    Nissan

Ik ga dit thread gewoon even lekker necro'en, who cares, right? Ik heb zelf niet per sé het idee dat Forums een veroudert idee zijn. Ook de jeugd neemt immers deel aan boards als Reddit, ook 4chan (ms

• Nissan
    Nissan

Dat is dus precies wat ik fijn vind aan Reddit en GTAF. Het heeft geen haast. Je kan er altijd later naar kijken en dan teruglezen en reageren. Er is al zoveel in het leven dat je directe aandacht alt

• Dutchy3010
    Dutchy3010

Haha thanks Thuco, nu voel ik me ook erg oud. Mijn account ook fors ouder dan dat ik toen was.

Featured Replies

comment_2478814
On 6/19/2025 at 4:44 PM, Nissan said:

Het leeft! Ik vind het zo leuk om (steeds meer?) van de écht oude garde terug te zien hier.

Ja precies haha

Ik heb trouwens ook op mijn telefoon een groot gedeelte van de notificaties uitstaan. Niet iedereen op het werk is daar direct even blij mee, maar ook daar merk ik dat er bij mensen meer begrip bij komt ,vooral ook zelf de bal terugkaatsen; hoe zou je het zelf vinden om niet beschikbaar te hoeven zijn voor het werk (en op strategisch (HRM) niveau; wat doet dat met je medewerkers).

Gelukkig zijn er nu vele organisaties, zoals de politie en andere overheidsorganisaties, die op dit gebied wel ook positief veranderen... maar nog niet bij iedereen valt het kwartje.