Geplaatst: 7 augustus 20177 jaren comment_2430504 halloo, ik probeer telkens bij de barbershop de heist te nemen, ik heb inmiddels de israelische parach. Bags ik versnder van haar kapsel en dan weer het oude doe ik maar er veranderd dan nikss ik zie geen geen heist tas. Iemand bekend hiermee? Ajb help me word paranoya door dit, gr,
Geplaatst: 7 augustus 20177 jaren comment_2430511 Welkom op het forum, Aydnt! Dit is inmiddels gepatched door Rockstar en is dus niet meer mogelijk.
Geplaatst: 7 augustus 20177 jaren Auteur comment_2430512 Pooh alles wat ik dan net wil uitproberen kan opeens niet meer begin echt hekel aan te hebben maja toch bedankt hee
Geplaatst: 8 augustus 20177 jaren comment_2430517 Bij iedere nieuwe updates komen er nieuwe mogelijkheden welke daarna ook weer gepatched worden. Probeer er dus snel bij te zijn!
halloo,
ik probeer telkens bij de barbershop de heist te nemen, ik heb inmiddels de israelische parach. Bags ik versnder van haar kapsel en dan weer het oude doe ik maar er veranderd dan nikss ik zie geen geen heist tas. Iemand bekend hiermee?
Ajb help me word paranoya door dit,
gr,