Steeds als ik met die hefttruck ding die dozen probeer te tillen vallen ze op hun zijkant.
Als ik ze daarna weer ga op tillen (als ze op hun zijkant liiggen) en ik rij naar achteren blijven ze in de lucht zweven. Dan moet ik eerst er weer vooruit tegen aan rijden en dan kan ik pas naar achteren rijden zodat ze erop blijjven liggen.
Dit duurt zow lang dat als ik net 3 dozen er in heb dat Ryder al dood wordt geschoten .
Ik heb deze missie nu al tig keer geprobeert maar het blijvt zo. Heeft iemand dit ook (gehad) geef me dan asjeblieft tips want ik kom niehj verder .
Steeds als ik met die hefttruck ding die dozen probeer te tillen vallen ze op hun zijkant.
Als ik ze daarna weer ga op tillen (als ze op hun zijkant liiggen) en ik rij naar achteren blijven ze in de lucht zweven. Dan moet ik eerst er weer vooruit tegen aan rijden en dan kan ik pas naar achteren rijden zodat ze erop blijjven liggen.
Dit duurt zow lang dat als ik net 3 dozen er in heb dat Ryder al dood wordt geschoten
.
Ik heb deze missie nu al tig keer geprobeert maar het blijvt zo. Heeft iemand dit ook (gehad) geef me dan asjeblieft tips want ik kom niehj verder
.