Thundercover Geplaatst: 3 november 2018 Rapport Geplaatst: 3 november 2018 Feest: GTAGames.nl is vijftien jaar oud en deelt uit, en niet alleen met goodies en de nodige XP. Het laatste generaal pardon voor naamswijzigingen is alweer een lustrum geleden, dus hoog tijd om naamswijzigingen open te stellen voor alle leden die 's nachts niet meer kunnen slapen vanwege hun huidige naam. Je mag nu één keer per jaar je naam wijzigen, zodat de admins niet al te lui worden. Het wordt desondanks niet aangemoedigd om het voorbeeld van @Niked (voorheen Skullz-000) te volgen, want onthoud: Daarnaast hebben we een aanpassing gemaakt aan ons banbeleid. Voorheen was een forumban permanent, op een generaal pardon na. Vanaf nu geldt een ban voor tenminste zes maanden, waarna een unban kan worden aangevraagd via het contactformulier onderaan de website. De forumregels zijn hierop aangepast. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 november 2018 Rapport Geplaatst: 4 november 2018 11 uur geleden, Thundercover zei: zodat de admins niet al te lui worden Ik zie dat ik op tijd gestopt ben, net voordat de admins het echt druk gaan krijgen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 november 2018 Rapport Geplaatst: 4 november 2018 Hehe idd @Guardian1980. Goede wijzigingen Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 november 2018 Rapport Geplaatst: 6 november 2018 Best leuk eigenlijk. In de basis hoop ik dat alles zo vloeiend mogelijk verloopt en dat het helpt om ongewenst gedrag van verbannen leden te veranderen naar gewenst gedrag. Reageren
Michael Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Zoals eerder gezegd zijn dit inderdaad goede wijzigingen, ik gok dat er genoeg mensen zullen zijn die spijt hebben van hun acties in het verleden op het forum en hun gedrag zullen verbeteren en het is mooi dat hun kunnen terugkomen op het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.